איזה רמקול מוגבר לקנייה? מה תעשו לפני מסיבת קריוקי לילדים או אפילו ציוד לקריוקי ביתי? לא מעט שאלות תעלנה כאשר תרצו לייצר את המסיבה המתאימה ביותר? זה לא משנה אם תנסו ליצור מסיבה בבית או  מחוצה לו. בואו ונדבר על מסיבות קריוקי ועל ציוד מותאם מראש.

מה לקנות בפועל

אז מה ראוי לקנות? מה ההבדל בין רמקול רגיל לרמקול עם מגבר מובנה? קיימות לא מעט אפשרויות וכאן יהיה עליכם לברור באשר לבחירת מיקרופון או רמקול מותאם לחגיגת הקריוקי בפועל. רמקול מוגבר מגיע עם מגבר הבא כחלק בלתי נפרד. יש גדלים וגם טווחים משתנים שיש לבחור עבור סוג הקהל או האירוע המותאם מבעוד מועד.

כיצד לרכוש רמקולים

יש לבצע סקר שווקים מקיף. כיאה לכל בחירה גם כאן יידרשו מכם את תשומת הלב הראויה. המלצות של מכרים וחברים יסייעו במקביל וכאן למעשה תוכלו להיעזר בכל השאר על מנת לשלול רכישה שאינה מותאמת בפועל. כמה זה עולה לכם? גם כאן תדרשו לתת את הדעת ולבחור לא על פי עלויות זולות יתר על המידה. סקרי השווקים יוכלו לסייע לכם בהתאם ולהקל על הבחירה בסופו של דבר.

היכן לרכוש? טיפים לרכישה

כאשר עולות השאלות היכן לרכוש,כמה ולמה, ראוי לציין כי את הציוד יהיה עליכם לרכוש מגופים מקצועיים בלבד. מדברים למעשה על רכישות מגופים הקשורים בסאונד, חנויות מוסיקה וכל יודעי הדבר בתחום של סאונד. מיותר לציין כי עליות זולות יתר על המידה תעלנה לכם יקר בהמשך הדרך ומכאן למעשה עולה הדילמה בעת רכישת מוצרי יד 2 וכד’. כאן יהיה עליכם לתת את הדעת בבחירה ראויה יתר על המידה. ציוד לוקה בחסר? לא כאשר אתם בוחרים בקפידה ורק על פי המלצות של יודעי דבר. אם בוחרים לבצע רכישות יד 2 ראוי לבצען באמצעות יד מקצועית בלבד.

אחריות וכל השאר

 בעת הרכישה חשוב ביותר לבחון בחירת ציוד עם אחריות הבאה מראש. כמה שנים מחזיק המוצר? האם משתלם לרכוש אותו לטווח הארוך? אחריות זו בהחלט לא מילה גסה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !