כיצד תוכלו לרכוש מיקרופון אלחוטי לכל מטרה ולכל יעד מותאם מראש? מה המטרה לשמה תרכשו את המיקרופון בפועל? האם מדברים אתם על השכרת ציוד הגברה למסיבות או שמא אתם צריכים השכרת בידורית נטענת לכל מטרה? הכול תלוי במיקום האירוע, מטרתו וכמות האנשים אשר עומדים לפקוד את המקום. כך תוכלו גם אתם לבחור את הטוב ביותר על מנת להפיק אירוע מושלם ביותר.

מה אתם יודעים על המיקרופון האלחוטי?

מיקרופון אלחוטי יכול לספק לכם מיקרופון דינמי ומיקרופון קיבולי המתרגמים את מקור הקול בצורה קצת אחרת. בעודם מספקים את העיקרון ואת המטרות הדומות, השוני יבוא בצורה של הבדלים בין הפקת האותות החשמליים בפועל. הסוגים עובדים על אותו העיקרון בעוד תנועת האוויר הופכת לאות ומשם הדרך להשמעה האיכותית קצרה. כאשר אתם נוגעים במיקרופון, ראוי לוודא כי יש בלנס נכון. בלנס מדבר על איזון וסאונד תקין כי הקול אינו חזק מדי ומאידך מישהו יצליח לשמוע אתכם נוכח המנגינה המתנגנת ברקע. האם אתם מלווים את המוסיקה בשירתכם או שירתכם מלווה את המוסיקה? כאן יהיה עליכם לעשות את הבחירות הראויות ביותר על מנת שהדברים לא יצאו משליטה ויעניקו לכם את התוצר ההפוך.

יתרונות המיקרופון האלחוטי

מיקרופון אלחוטי בא לידי ביטוי בנוחות השימוש כאשר הוא מועבר במסיבת הקריוקי בין אדם אחד למשנהו. אחר כך מגיע השלב של סוללות תקינות לאורך זמן והשארת החשמל הרבה מאחור. גם עניין החוטים והיכולת להסתובב ברדיוס מותר, הינה יכולת ההופכת כל שימוש באמצעות מיקרופון אלחוטי לשם דבר. יתרונות נוספים בשימוש של מיקרופונים אלחוטיים באים לידי ביטוי גם באיכות גבוהה ביותר ומגוון של אפשרויות נוכח השוק הפתוח. יש מיקרופונים איכותיים מאוד ויש פחות. יש מיקרופונים המותאמים מראש להגברה במסיבות ויש המותאמים לנאומים. טווח התדרים גדול והוא יכול לספק את כל האפשרויות עד 15 מטר ואף יותר. המשדר של המקלט מביא איתו טווח גדול ואם יש חיבור של 2 אנטנות לפחות, הדברים בהחלט יכולים להתקבל על הצד הטוב ביותר בעוד את החוטים, אתם יכולים להשאיר הרבה מאחור.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !