אם אתם מחליטים להזמין שירותי קריוקי או למצוא ציוד קריוקי להשכרה, יהיה עליכם לענות על כמה שאלות חשובות. מסיבת הקריוקי שאתם מתכננים תהיה מושלמת בזכות העובדה כי תבחרו את הציוד המתאים על פי מיקום, כמות האנשים ועוד כמה פרמטרים אשר יופיעו במאמר זה. להלן כמה שאלות ותשובות בנושא קריוקי.
מה זה קריוקי?
קריוקי הוא מונח המתייחס לתזמורת ריקה. תזמורת ללא שירה שהיא למעשה פלייבק המהווה חלק מערכת הקריוקי. הקריוקי מקורו ביפן . באמצעות בחירה בלתי מוגבלת של שירים , בידורית ניידת, רמקולים מוגברים ומיקסר מתאים, יעניקו לאורחים את חווית הקריוקי ויעצימו את הרצון לפצוח בשירה גם אם לא נולדתם זמרים. גם אם מדברים על מסיבת קריוקי ביתית, הרעיון הוא לבחור את הנכון ביותר לשם כך. כאשר משכילים להבין כי מסיבת קריוקי ביתית יכולה להישמע אף היא מקצועית, מפעילים את כל הכלים האפשריים לרבות סקר שווקים.
מה צריך לדעת לפני שרוכשים ציוד קריוקי?
יש לבדוק את איכות הציוד שאתם משכירים או רוכשים. הבדיקה תתרחש הן בחנות והן בנקודת האירוע. חשוב לשכור גם ציוד שיגבה את האירוע למקרה של תקלה בלתי צפויה. לצד בחירת הציוד, וודאו כי האירוע מכיל מספר של מיקרופונים אלחוטיים אשר יאפשרו בו זמנית לכמה זמרים לפצוח בשירה משותפת. בין היתר, חשוב לתת את תשומת הלב לעניין של רכישה בעלת רישיון. הרישיון למעשה ימנע ממשטרה להפסיק לכם את האירוע. ערכו רשימת מוזמנים המתכוונים לקחת חלק באירוע. על פי ידיעת כמות האורחים, תוכלו לבחור רמקולים בוואט המותאם , בחירת רמקולים שיוכלו להעניק חווית מוסיקה איכותית. לאחרונה עולה כי לא מעט אנשים מנסים לייצר מסיבות קריוקי , נוכח עובדות אלה, מציג השוק הפתוח לא מעט ערכות המתיימרות לשדר יוקרה ומקצועיות. ראוי ביותר לייצר סקר מותאם ולא להתפתות ברכישה זולה יתר על המידה. בצמוד לרכישת הציוד, וודאו כי יש למוצר שלכם אחריות של שנה ויותר. כמו כן, רצוי לחפש את הערכה בסמוך למקום מגוריכם כאשר השמת דגש הרכישה קשור בחנויות הגברה ומוסיקה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !