המאמר שלפניכם יעסוק בבחירת בידורית לאירועים או בידורית למסיבת קריוקי. כיצד פועלת בידורית? מה השימושים שלה? נכון להיום ניתן לשמוע על לא מעט אנשים שעניינם הוא הפקת אירועי קריוקי ביתיים. מה עלול להגביל אותם בדרך להפקה זו? כיצד מפיקים מסיבת קריוקי ללא מקור חשמל? כאמור, הרעיון הוא להפיק מסיבת קריוקי שאיננה מהווה או תהווה מטרד כזה או אחר ובו זמנית תצליח להעניק את תשובת חווית השמע לכל המשתתפים.
מה זה בידורית
בידורית קריוקי היא למעשה מערכת הגברה לכל דבר, בידורית בהגדרה היא למעשה מערכת של רמקול הכולל בתוכו את כל אפשרות ההשמעה באמצעות מצבר המותקן בתוך הרמקול עצמו. בידורית מפעילה את עצמה באמצעות מצברים של 12-18וואט באמפר שונה. כאמור, למי שלא יודע, אמפר הוא כוח של מצבר המותקן בבידורית עצמה. במידה והאמפר גבוה, כך גם יהיה ניתן לתפעל את הבידורית בהילוך גבוה יותר. בידורית מאובזרת במיקסר ומאפשרת את השליטה על כל שאר הערוצים שהם מוסיקה, מיקרופונים, נגנים, טלפון וכד’.
בידורית- מידע כללי
מקור רכישת הבידורית מיפן הרחוקה. מופעי רחוב, להקות ואפילו זמרים ומורי דרך. חיבור של כלי נגינה אל הבידורית והפקת מופע מציוד מינימאלי ביותר. השוק מציע לא מעט סוגים של בידוריות. לצד בידוריות קצרות הטווח קיימות גם בידוריות המחזיקות לזמן ארוך יותר. זה בא לידי ביטוי בסוללה קטנה ומכאן, כאשר רוכשים בידוריות, רצוי לרכוש בידורית עם סוללה הנטענת לטווח זמן ארוך יותר. קוראים לזה זמן סוללה וזה בא לידי ביטוי בחמש עד עשר שעות עבודה רצופות ללא הפסקה. אורך טעינת הסוללה הינו 8 שעות, תלוי בגודלה של הסוללה. רוב הבידוריות ניידות באמצעות ידית מיוחדת וחזקה וכך למעשה ניתן לגרור בצורה קלה ממקום אחד למשנהו, כך ניתן להזיז ולתזז את הבידורית ממקום למקום מבלי לייצר טלטול יתר. בהמשך לסוגי הבידוריות המוצעות בשוק, אפשר לרכוש גם בידוריות שחיבורן הוא לחשמל, זאת על מנת להעניק אפשרות נוספת למקרה שהמקום מצויד בנקודת חשמל והסוללה של המכשיר חלשה מדי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !