השוק הפתוח ובפרט תחום ההגברה והמוסיקה, מציעים לא מעט אפשריות כאשר מדברים על רמקולים לכל מטרה ובפרט שיודעים אותה מראש. איפה אפשר למצוא רמקול טוב בזול? האם רמקול זול נחשב רמקול איכותי? נכון להיום מוצעים רמקולים מוגברים במרכז או לחילופין איפה כדאי לקנות רמקול מוגבר? האם רמקולים מוגברים מתאימים לכל מטרה? כמה שאלות ותשובות באשר למרכיבים החשובים ביותר של רכישת מערכות ההגברה.
מהם מרכיבי מערכות ההגברה
בין אם תבחרו לרכוש רמקול טוב במחיר זול ובין אם תרכשו לרכוש אותו במעט יותר כסף, חשוב ביותר לתת את הדעת בבחירת כל המרכיבים של ההגברה וכמובן לחבור למרכיב החשוב ביותר, רמקולים מותאמים לכל מטרה. בתחילת הסקר, בואו ונדבר על המיקסר. בחירתו של המיקסר באה לידי פרטים של מארז המכיל כמה וכמה כניסות ויציאות המאפשרות חיבורים לכל דבר. החיבורים באים לידי ביטוי מהמחשב, מקלט קולנועי ביתי, כלי נגינה וכל שאר אפשריות המהוות חלק מתכנון המסיבה נוכח בחירת הציוד המתאים.

מרכיבי הרמקולים – פרטים להשגת המטרה
השלב הראשון מתייחס לבחירת פרוססור. מהו פרוססור? פרוססור הוא למעשה הסיבה להענקת תוצאות שמע טובות ביותר נוכח בחירת כל שאר מרכיבי ההגברה. פיצול בין תדרים של צלילים גבוהים ונמוכים ויכולת להעניק צליל מושלם לרבות הגבלת השמע בדרך כזו או אחרת. אחר כך מדברים על המגבר ועל האפשרות לנווט נכון את האותות הבאים ישירות מאותו פרוססור שעליו דיברנו. המטרה? להגביר את הקול לרמת הציפייה הטובה ביותר. בסיכומו של דבר, ניגשים אל העלויות. האם שווה להשקיע סכומי עתק? האם יש תחליפים לרמקולים יקרים יתר על המידה? ראוי לרכוש רמקולים זולים ומאידך, לא זולים יתר על המידה. המטרה בסופו של דבר הינה מטרה אשר תעניק אפשרויות של שמע איכותי הן מצידו הקדמי והן מצידו האחורי של מיקום הרמקולים. בסיכום של דבר, הבחירה לטווח הארוך, הינה הבחירה הקובעת נוכח כל השאר. כאשר מבינים את הבחירה, מודעים לכך כי העסקה אכן נכונה בין אם היא זולה או יקרה יתר על המידה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !