איפה אפשר למצוא מערכת קריוקי חדשה. כאמור, מה תעדיפו לרכוש? ערכת קריוקי יד ראשונה או ערכת קריוקי יד שנייה? אם מצאתם רמקולים מוגברים במרכז, אתם בטח יודעים כי קיים הבדל בין רכישתו של המוצר הראשון לבין המוצר שכבר נרכש בעבר. כאשר רוכשים מוצר כזה או אחר, חשוב ביותר לתת את הדעת ובפרט שמדברים גם על מערכת קריוקי יד שנייה. כיצד נוהגים בעת הרכישה? ממי כדאי לרכוש? כל התשובות לשאלות הנחשקות ביותר.
טיפים לאיתור מערכת קריוקי
1. יש לבדוק בכל האפשרויות. המלצות תסייענה לכם לבחור בפרט שמדברים על רכישה יד שנייה. אם אין לכם ניסיון ברכישה של ציוד חדש, ראוי כי תעשו זאת עם אנשים מביני עניין. כך למעשה תוכלו לרכוש גם ציוד יד שנייה ועל אחת כמה וכמה ציוד חדש.
2. כמו בכל דבר, גם כאן יידרש מכם לרכוש ציוד בחנויות מורשות בלבד. ראוי לאתר חנויות מורשות למוסיקה או הגברה וכך להסיר ספק כזה או אחר.
3. חשוב לרכוש את המוצר קרוב למקום המגורים שלכם. כך תוכלו לגשת ולתקן ולקבל מענה בכל בעיה שתצוץ.
4. חשוב לברור את מפרט הערכה. ערכה מקצועית של קריוקי תכלול בתוכה מיקרופון נוסף כגיבוי, רמקול גדול אשר יכול להכיל את האירוע וכמובן מיקסר אשר ייתכנו בו חיבורים למחשב אך לא רק.
5. חשוב לברור ציוד שניתן לפרק ולהרכיב במהירות. לרוב, אנשים לא מחפשים להסתבך עם חיבורים כאלה ואחרים ומכאן שיש לחפש ציוד שקל לשימוש והפעלה.

ערכות קריוקי- פרטים שחשוב לדעת
בנוסף לכל השאר, חשוב לקחת בחשבון גם את העניין של רכישת ערכה שנבדקה מבעוד מועד. היתרון של רכישה יד 2 באה לידי ביטוי ביכולת של בדיקה בזמן אמת. אפשר לבדוק את הערכה המכילה רמקולים מותאמים למקום ולמספר האנשים, מיקרופונים אלחוטיים ומיקרופונים נייחים ועוד כמה וכמה כלים אשר יכולים לספק מסיבת קריוקי הן בבית והן במקום פתוח על פי דרישה. היתרון הוא השגת המטרה והמסיבה האיכותית נוכח רכישת ציוד נכון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !