רעיון הקריוקי נמצא כאן מאז ומתמיד. למעשה המקור של הרעיון הינו ביפן. המוסיקה הזו, תזמורת ללא מילים. אנשים משיגים את כל האפשריות בכדי לייצר אירוע מושלם והנאה לכל האורחים המוזמנים למסיבת העובדים, מסיבה בבית או אפילו מסיבת יום הולדת. מה ההבדל בין בידורית לבין ציוד קריוקי נפרד? איך בוחרים בידורית לאירועים והאם עדיף לקנות רמקולים מוגברים מופרדים או את כל השאר יחד?
קריטריונים לבחירת בידוריות
בידוריות הן למעשה התשובה למסיבת קריוקי בעלות שווה לכל כיס. מי אמר שתדרשו לרכוש ציוד במאות שקלים כשאפשר גם אחרת? הרמקול הקטן שמכיל בתוכו שילוב של מיקרופונים ושמע מצוין יוכל להעניק גם לכם את כל האפשריות של מסיבת קריוקי בלתי נשכחת. אם תשאלו את הנאורים ביותר, אתם בטח תוכלו להגיע למסקנה כי בחירת בידורית אכן מעניקה את כל האפשריות עלי האדמות. בחירת בידורית שהיא למעשה התשובה לכך. רעיון בלתי נשכח של כמה וכמה רבדים יחד. בחירת הבידורית שהיא למעשה התשובה לדבר הנכון. בידורית שהיא מרכיבה של כמה מרכיבים יחד ומעניקה מסיבת קריוקי שלמה למיעוט וגם לרוב. הכול תלוי ביכולות של הבידורית והאם אפשר להתאים אותה ל100 איש או לחמישים איש.
בידורית- דברים שחשוב לדעת
במסגרת הדברים שחשוב לדעת, יש לקחת בחשבון את הבנת העניין של המוצר. מה המפרט שהוא מציע? האם מדברים על מסיבה קטנה או מרובת אנשים? כמות האנשים קריטית ובעיקר שבוחרים בידורית אשר אמורה לספק תשובות לאולם הומה אדם. האם כך הם הדברים? מה חשוב לעשות? מפרט של מוצר חשוב מכיוון שאם איננו מתאים למקום הומה אדם, שהרי אתם עלולים להיתקל בבעיה כזו או אחרת. בידורית שאיננה מתאימה לכמות של אנשים עלולה לפגוע בכל השאר ומכאן שיש לקחת בחשבון את כל הדברים החשובים ביותר בכדי לייצר את הנושא החשוב ביותר, מסיבה נכונה עם בידורית מותאמת לחיבורי הטלוויזיה, מקלט כזה או אחר, סאונד וחיבורים גם למקרן שתרצו להתקין במסגרת המסיבה אותה אתם עומדים לערוך בדרך כזו או אחרת בדרך למסיבה המושלמת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !