איך מחברים רמקול מוגבר לקיר? כיצד באה לידי ביטוי מקצועיות הבחירה באשר לשאר הדברים? מה חשיבות הבחירה של רמקולים מקצועיים למסיבות או אפילו השכרת בידורית ליום? האם שווה לחבר רמקול מוגבר לקיר? הציוד המקצועי לרבות הרמקולים המוגברים חשובים ביותר ובאים לידי ביטוי ביכולת להפיק בקלי קלות אירוע מושלם. מה יכריע את האירוע המושלם ביותר? כיצד יהיה אפשר לקבל שמע איכותי ביחס לכל השאר? יש לא מעט רמקולים מוגברים המחוברים לקיר ויכולים להעניק את כל התשובות להפקה בלתי נשכחת. האזנה פגומה? לא כאשר אתם מתקינים את הרמקולים באופן נכון בקיר. סאונד חורק או תקלות? לא כאשר בוחרים ומבינים את משמעות הרמקול המוגבר.
כך תרכשו רמקולים מוגברים
חשוב ביותר שלא לוותר על רמקולים מוגברים ולהותיר להם את המקום הבטוח בקיר הגבס. אם להפיק את הצליל הטוב ביותר, זה בהחלט לחפש רמקולים מוגברים מקצועיים שניתן להניח אותם בקיר מבלי שיתפסו מקום כזה או אחר והסאונד והאקוסטיקה אכן תעניק את כל התשובות תחת קורת גג אחת. אז לפני שאתם מתקינים רמקולים מוגברים בקיר, חשוב ביותר לדבר על יתרונות של רמקולים מוגברים. הם קלים לנשיאה ביחס לכל השאר. אחר כך מגיע שלב של כניסות פשוטות וחיבורים קלים. עוצמות מכוונות בהתאם והתאמה לגודל האירוע וסוגו. להפציץ בעוצמות? רק כשאתם רוכשים רמקולים מוגברים אשר יכולים להעניק את התשובה המוצלחת לכך.
איך רוכשים מקצועי?
יש לדבר על בחירת רמקולים מוגברים המותאמים לרמקולים ולכל ציוד ההגברה בבית או בפרט שאתם רוצים להפיק אירוע. מכלול של ציוד הגברה כבר אמרנו? אירוע מושלם כבר ציינו? המבדק הראשוני הוא גם כלל שאין לפסוח עליו. אם אתם בדרך לבחירת ציוד הגברה, חשוב ביותר כי תבררו כי רמקולים מוגברים אכן יכולים להיות חלק מהקיר בבית שלכם והם מותקנים נכון במקום הרצוי. יש לנצל את המיקום, להכין מבעוד מועד שקע בקיר המותאם על פי מידות הרמקול והעיקר לקחת את המידות הנכונות בכדי לייצר סאונד מצוין העונה על כל הדרישות או המטרות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !