הסלון- החדר היפה ביותר בחלל הבית. לשם מגיעים לא פעם אורחים ומתארחים כאלה ואחרים. שם למעשה מונחים רמקולים מקצועיים למסיבות ולא בהכרח רק רמקולים הקשורים בטלוויזיה אם כי השמע הטוב והמוצלח לעיתים מעלה תהיות מהיכן כל ההוד וההדר? הכול מתחיל באותם רמקולים שקועים בקיר של הסלון. הם מצויים שם ואף אחד לא באמת רואה אך בהחלט שומע. מה ערך הסאונד הטוב ביחס לכל השאר ומדוע רוב האנשים עברו כבר מזמן לבחירת רמקולים שקועים?
על הרמקול השקוע
מה ההבדל בין רמקולים שקועים בקיר לבין שקועים בגבס? חשוב לקחת כמה וכמה פרמטרים ושאלות לפני הוצאה של רכישת רמקולים שקועים כאלה ואחרים. מה חשוב וראוי לדעת? מדוע רמקולים שקועים בקיר של הסלון יכולים להעניק לא מעט והרבה מעבר לסאונד מעולה? איכות השמע? כיצד מרכיבים רמקולים בקיר הסלון ? רמקולים שקועים ידרשו מכם עבודה על בידוד וזאת על מנת שיהיה ניתן לסלק רעשים מיותרים. בידוד זה שם המשחק. רמקולים יקרים הם אלה אשר יהיו חלק מחומר חזק אשר יעניק גם את עניין הבידוד. לפני שמכניסים רמקולים שקועים בקיר חשוב ביותר לעומק בהנחה גודל ונחות. יש להכין את התשתית מבעוד מועד וכמובן לשוב ולחזור עניין הבידוד ובפרט שמדברים על הסלון.
שאלה סוגי רמקולים שקועים
אם מדברים על רמקולים שקועים מרובעים, אותם לבטח לא תניחו בסלון, הם מותאמים לקיר השקוע בחדר האמבטיה. נוכח הצורה המלבנית בקיר, יהווה הקיר עיצוב ייחודי אך יחד עם זאת יבנה גומחה ייחודית של הרמקול. ייחודיות, עיצוב ובעיקר שמירה מקורוזיה, מים ואפילו לחות. לעומת זאת, רמקולים שקועים עגולים מותאמים לעיצוב ייחודי בתקרה של הסלון. הרמקולים העגולים השקועים הם רמקולים המותאמים כמנורה ומכאן שהם ייצוגיים ומעוצבים ואף מפיקים את כל האפשריות של השמע נוכח המיקום הפשוט והנוח. בסיכום דבר, רמקולים שקועים בסלון, ימצאו את המיקום המותאם ביותר עבור אותם רמקולים שקועים. כאמור, השאיפה היא לשבת בסלון, ליהנות מסרט טוב או אפילו ממוסיקה מותאמת מראש ובעיקר לבחור את הציוד הטוב ביותר להשלמת המשימה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !