כאשר מדברים על בחירת גנרטור למכירה במרכז או אפילו בחירה של מיקסר אומנים למכירה לקריוקי, מדברים על ציוד מנצח אשר יעניק את כל הנקודות הראויות למסיבה הראויה. רמקול מוגבר לקריוקי, מערכת הגברה ניידת למכירה וכל מה שיכול להפוך אירוע שבו החשמל מכם והלאה. מה עושים כשאין נקודת חשמל בזמינות ראויה? להלן כל מה שצריך לדעת על גנרטור למכירה במרכז.

כיצד ניתן לרכוש גנרטור?

$11.       הציבו מטרות לפני כל רכישה באשר היא. לשם מה אתם נדרשים לשכור או לקנות גנרטור במרכז הארץ? האם מדובר במסיבת טבע גועשת של יותר מחמש שעות או שמדובר בתרחיש בו לא תרצו להיוותר בלי חשמל? כוח הסוללה חשוב כאן ואם תבחרו גנרטור עם כוח של עד 8 שעות שהרי תהיו מוגנים בכל תרחיש נוכח המסיבה או אפילו הפסקת החשמל הלא צפויה.

$12.       אם מדובר בקהל רב, בכמה תרחישים הבאים לידי ביטוי גם במזנונים קבועים, מטבח וכל היתר, תדרשו להפעיל גנרטור לא רק בנקודת המוסיקה אלא גם בנקודות בהן תרצו לשמר את האוכל החם ולהגיש אותו כפי שחלמתם. אנינות הטעם של האורחים איננה רחוקה מאותן דרישות מוסיקה אשר תתנגן בפועל.

$13.       כמה זה עולה לכם? אין להתפשר על עלויות זולות או סבירות יתר על המידה. כאן תדרשו לתת את הדעת ולבחור בחירות בעלי שם, מותגים גם ובפרט כאשר מדברים על יד 2.

אחריות, שירות וכל מה שביניהם

אם החלטתם לשים את היד על הבחירה ותרצו להיעזר בהמלצות, הגיע הזמן לגעת רק במותגים מוכרים ובפרט שמדברים על מוצרים במצב טוב אך עדיין גנרטורים אשר נמכרו מיד 2. המלצות של אנשי הגברה, סאונד או בעלי חוש טכנולוגי, ייתנו לכם את הדעת הראויה ברכישה הראויה. יש לדרוש אחריות על הרכישה. האחריות הינה לפחות על 12 חודשים ומעלה. כך למעשה תדעו כי ביצעתם רכישה נכונה וכי לא פספסתם את הבחירה הנכונה נוכח המסיבה הקרבה להגיע או אפילו אירוע בלתי צפוי של נתק חשמל מתמשך בימות החורף. מוכנים? הבחירה בידיכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !