אם בעניין של ערכות קריוקי מקצועיות עסקינן, שהרי יש לא מעט אפשריות של מסיבות בלתי נשכחות והפקת אירוע בטבע או בביתכם הפרטי. אירוע מושלם בהחלט יכול להתרחש בזכות הבנת יתרונות של ציוד הגברה מקצועי אך לא רק. יש לא מעט בידוריות מתאימות לטבע ומאידך, באמצעות השכרת ערכות קריוקי מקצועיות, השמיים הם בהחלט הגבול. אז כיצד בוחרים? כיצד ניתן להפיק אירוע על הצד בטוב ביותר? להלן כמה שיקולים ונושאים העוסקים בכך.
כיצד לבחרו ערכות קריוקי מקצועית?
1. הדגישו את המטרות לפני הכול. מה המטרה? האם מדברים על עסקי או פרטי? היכן האירוע מתקיים אם בפועל? האם יש צורך לעשות מסיבת פרידה בעבודה או בבית? כמה אנשים יהיו באירוע? חשוב לציין כי יש לא מעט אנשים שאוהבים לשיר ולא תמיד מרגישים כי הם ממצים את הדבר. באמצעות ערכות מקצועיות הדברים אכן נכונים.
2. יש לברור ממה מורכבת הערכה בפועל? כמה מיקרופונים יש בערכה אם בכלל? האם היא מכילה מיקרופון אלחוטי ורגיל יחד? האם כולם יוכלו לפצוח בשירה בו זמנית? כמה רמקולים מכילה הערכה והאם יש שם רמקולים מוגברים או לא מוגברים? דברים חשובים הם גם אפקטים, סאונד, מיקסר מתאים ויכולת של השמעת פלייבקים בצורה שהסאונד יהיה אכן נכון ומתאים לכל דורש.
איפה לרכוש ? טיפים לרכישה נכונה
אם אתם צריכים ערכת קריוקי מקצועית, ראוי כי תרכשו רק בחנויות בעלות שם ומותג. חנויות מורשות הינן חנויות של כלי זמר או הגברה. אם אתם בכל זאת מתעקשים לרכוש יד 2 חשוב ביותר לרכוש באמצעות יודעי דבר שיכולים לתת את מילתם ואחריותם באשר לרכישה נכונה. כמו כן ראוי שלא לרכוש ערכות זולות יתר על המידה. עד כמה שהמחיר לעיתים קוסם, ראוי שלא לוותר על עלות סבירה נכונה ומתאימה בשוק. סקר השווקים אכן יקל על הבחירה ולמעשה יסייע לכם לשאוף להשיג את הערכה המתאימה לסביבה אותה תבחרו, לקהל היעד, למיקום הנכון ובעיקר לאכלוסיה העומדת לפקוד את המקום ולפצוח בשירה באמצעות ציוד קריוקי העונה על הציפיות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !