רמקולים שקועים Klipsch במרכז הסאונד

בהמשך לסקירות שעשינו בעבר על רמקולים שקועים מורל, רמקולים שקועים Bose, רמקולים שקועים JBL וכן על מותגים מובילים נוספים המייצרים רמקולים שקועים, היום נדבר ונרחיב על רמקולים שקועים של חברת Klipsch. 

רמקולים שקועים קליפס

פה המקום לציין כי מרכז הסאונד מייבאת, משווקת ומפיצה של רמקולים שקועים, בגדלים שונים, החל מהקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר, מכל המותגים, ובין היתר ניתן לרכוש אצלנו גם רמקולים שקועים של חברת klipsch, במחירים הזולים במדינה !

נבהיר בזאת כי איננו עוד חנות של רמקולים… אנו יבואנים, ולא רק זו, אלא אנו גם מומחים בכל מה שקשור לרמקולים שקועים, בכל ההיבטים, התאמת הגודל והסוג של הרמקולים, מיקומם העתידי של הרמקולים, תוכלו להגיע אלינו עם התוכנית האדירכלית שלכם, ותקבלו במקום ייעוץ חינם במיקום הרמקולים בבבית ללא עלות..

לחץ כאן לקטלוג המלא ומחירון של רמקולים שקועים

רמקולים שקועי-קיר הממוקמים בזהירות מספקים חווית שמיעה כמו בשורה הראשונה של הופעה.

מי את חברת Klipsch ? 

Klipsch היינה יצרנית של ציוד אודיו וסאונד בקצה העליון. מוצרי החברה ידועים באיכות הסאונד שלהם. חברת klipsch היא חברה אמריקאית הממוקמת באינדינה.

החברה נוסדה ב-1946 אולם במהלך השנים הועברה לבעלותה של חברת Jamo , גם היא יצרנים ציוד סאונד ביתי.

תוכלו לקרוא מידע מורחב אודות חברת klipsch בוויקפדיה.

רמקולים שקועים Klipsch סוגים

לחברת klipsch ישנם כמה סדרות של רמקולים שקועים. שמחירם נע בין 890 ש”ח, ויכול להגיע גם ל-2700 ש”ח ליח’. אם אתם שוקלים לרכוש את הרמקולים מסדרת הבייסיק, היינו ממליצים לכם כבר לקנות רמקולים ממותגים אחרים, מכיון שהתמורה שתקבלו בסדרת הבייסיק היא די בסיסית. אם אותם ב”קטע” של להשקיע, הסדרות היקרות נותנות רמקולים עם תמורה טובה, וסאונד טופ.

רמקולים שקועים Klipsch – מחירים

כאמור, טווח המחירים של רמקולים שקועים klipsch, נע בין 890 ₪ לרמקול שקוע בודד, לדגמים הפשוטים, ויכול להגיע גם לרמות מחיר של 2000 ₪ ליחידה לדגמים הטובים יותר.

רמקולים שקועים klipsch קליפס האם הם מומלצים?

התשובה היא חד משמעית, רמקולים שקועים klipsch הם טובים !!! ואפילו טובים מאוד… הם נחשבים לרמה הגבוהה ביותר מבחינת עוצמה, ואיכות סאונד, וגם אם אתם משתמשים  “פריקים”  ושמוגעים על סאונד איכותי, ויש לכם חושים רגישים לצלילים, תקבלו סאונד איכותי, תוכלו לרכוש אותם ואף להנות מהם מאוד.

מיותר לציין, שרמקולים שקועים klipschעומדים באותו רף גבוה כמו יצרניות כגון: Bose, Klarek&Helmer, Polk Audio ודומיהם…

בתכל’ס… אם אתם קונים רמקולים שקועים של klipsch אתם יכולים “להיות רגועים” כי מדובר ברמקולים שקועים מומלצים ומעולים שיעשו לכם את העבודה נהדר..

מיקומי רמקולים שקועי-קיר עבור מערכת סראונד 7.1 טיפוסית.

איזה רסיבר צריך לרמקולים שקועים klipsch ?

בתכל’ס, כל רסיבר יתאים לסט רמקולים השקועים של המותג klipsch, כך שאם יש לכם כבר מגבר רסיבר, לא תצטרכו לרכוש רסיבר חדש. אם בכל זאת אתם קונים, אנו ממליצים ללכת על רסיבר פיוניר או Denon , הם פשוט הולכים טוב ביחד….

רמקול שקוע קליפס

איפה רוכשים רמקולים שקועים klipsch ?

אצלנו ברשת מרכז הסאונד, תהנו מאספקה מהירה וזמינה של הרמקולים האלו, וכן ציוד משלים לצד ציוד יותר מקצועי כמו ציוד הקרנה, ומקרניפ, ציוד סאונד מקצועי, ומעל הכל שרות ואחריות כמו שצריך, ומיותר לציין, שהמחירים שלנו הם הכי זולים בארץ.. אתם מוזמנים לבדוק…

[ ראו כאן מדריך – איך בוחרים רמקולים תקרתיים לבית ]

 

מאת: אריק שוורץ – יועץ ומומחה קולנוע ביתי

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !