בסרטים האמריקאים, שמזמינים אותך עם כל החברות הטובות למסיבה סוערת, תמיד רואים את הבנות רוקדות בביקיני בשמש, נהנות מהמים, מהמוזיקה ומהנוף, עם אורות לאפקטים ורמקולים לנשמה.

 

למה שלא תיהנו בדיוק באותה צורה בחופי ארצנו?

אם אתן מתכננות מסיבת רווקות, כדאי שתכירו את הטרנד החדש – קריוקי ומסיבת ריקודים על יאכטה! אבל לא סתם יאכטה שעושה לכם סיבוב וחוזרת, אלא הפלגה אמיתית ומושקעת של ארבע שעות על מים תכלכלים ושמש קסומה, בליווי תפריט קייטרינג “על האש” עשיר שמגיע עם מבחר סלטים טריים ושתייה קלה. באותו מחיר אתן גם זוכות לאטרקציות של מתנפחים הצפים על המים להנאתכן, עמדות קריוקי, מוזיקה שאתן מעדיפות וציוד מקצועי שיסדר לכן מסיבה מקפיצה.

 

השמיים הם הגבול מבחינת אפשרויות. מה למשל? כל ציוד מקצועי לתקליטן שתבחרו או עבורכן בעלות המסיבה, ניתן לשנות או להוסיף תאורה מודרנית ומקצועית להנאתכן, להציע מסכים מעולים לשימושכן, מקרנים חדשניים וכל מה שתוכלו לחלום עליו שאפשרי מבחינה טכנית. כלו אלו ועוד יכולים להיות חלק מההפקה שלכן עבור מסיבת רווקות מיוחדת ובלתי נשכחת, על יאכטה – לא פחות ולא יותר, ובמחיר משתלם, לא פחות ולא יותר.

 

התקציב עבור מסיבת רווקות על יאכטה, הוא שווה לכל נפש, במיוחד שבדרך כלל קבוצת החברות מתחלקת בתשלום. היתרון הגדול הוא הפשטות – התקציב מוגדר לכן מראש וכולל הכל כבר בתוכו – עליכם רק להגיע עם החברות ולהתחיל לשמח את הכלה ולרקוד בכיף! אין צורך לדאוג לנשנושים – הקייטרינג כבר כלול במחיר, אין צורך להתלבט לגבי אטרקציות – המקום של מסיבת הרווקות הוא האטרקציה האמיתית ולכן החוויה כבר מגיעה כחלק מהתכנון. רעיון מעולה עבור מסיבת רווקות שהיא חוויה גם לחוגגות, ללא נטל כספי ועם תמורה מעל ומעבר!

 

אין דרך מיוחדת יותר להפיק מסיבה עם מוזיקה מעולה, בה כל התנאים כבר מוכנים מראש. אם אתן רוצות להוסיף ציוד כמו מסכים להקרנת ברכות לחברה המתחתנת, תאורה מיוחדת וכל מה שתחפצו, הכל ניתן לביצוע בתיאום מראש – כל מה שיעזור לכן להגשים מסיבת רווקות מהחלומות עבור יקירת ליבכן המאורסת.

 

במיוחד כאשר החברות של הכלה העתידית מגיעות מחלומות שונים, אנחנו חוסכים לכן כאבי ראש ומחלוקות לתכנון כל הפרטים הקטנים – כל אחת תוכל להגיע עם משחק חברה משלה, בקבוק אלכוהול משלה וכו’ – תלוי באיזה “ראש” המסיבה שלכם, ולחגוג ביחד מסיבת רווקות על יאכטה מרגשת!

 

ניתן לכן לשוט על כנפי הדמיון ולתאר לעצמכן איזו מסיבה תוכלו לארגן, מסיבה שמעולם לא תיארתן לעצמכם שתארגנו – מסיבה לבנות בלבד על יאכטה מפנקת ומגניבה, בנוף עוצר נשימה ואווירה של יציאה לעולם אחר. זו הדרך שלכן להותיר זכרונות מתוקים עם בעלת השמחה, לחבר בין כל החברות להפלגה מפנקת וכמובן לחגוג את השמחה המרגשת ביחד!

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !