כאשר מחפשים לערוך מסיבת קריוקי, עולה השאלה של איך מוצאים ציוד קריוקי. בין הפקות ובין חיבור של רמקולים ומיקרופונים מתאימים עולה השאלה איזה ציוד נוח להוציא לפועל? בוחרים ציוד הגברה המציע מגוון רחב של ציוד לאירועים במסגרת תקציב כזה או אחר. כאן למעשה מבינים כי הבחירה אכן נכונה לכם ולכל באי המסיבה בפועל. כל החב

החברה מעמידה בראש ובראשונה את הלקוח החל מהיעוץ הראשוני, ההתאמה האישית של האירוע לכל לקוח, בקשות מיוחדות לאירועים ועד לסיומו המוצלח של האירוע, הכל תוך יחס אישי אדיב ומקצועי.
הצוות פועל במסירות במטרה להקל עליכם ביום האירוע כדי שאתם באמת תוכלו להינות ולהיות חלק מהאירוע שלכם!

הציוד שהחברה מחזיקה הוא מהמתקדם והחדיש ביותר בשוק, הציוד מופעל ע”י מפעיל מורשה ומקצועי שמכיר את הציוד ויודע לתפעל אותו בהתאם.

‘עידן הקריוקי – ציוד והפקת אירועים’ מספקת ציוד להשכרה בהתאמה אישית לאירוע שלכם ומתחייבת לתת את השירות והייעוץ המקצועי ביותר.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל יעוץ טלפוני חינם לכל אירוע וללא התחייבות !

מחפשים אירוע שתיהנו ממנו? שתזכרו אותו ושכולם ידברו עליו? הגעתם למקום הנכון !

חברת ההפקות ‘עידן הקריוקי – ציוד והפקות אירועים’ פועלת בתחומים הפקת אירועים, השכרת ציוד אירועים ו מכירת ציוד הגברה .

לחברה יש את הידע, הניסיון והציוד המתאים בכדי לארגן לכם אירוע מיוחד ומרשים לפי אופי האירוע שבחרתם. ׳עידן הקריוקי – ציוד והפקת אירועים׳ מתמחה בכל סוג של הפקת אירועים ולכל הגילאים, מילדים שחוגגים ימי הולדת ומסיבות כיתה , מתבגרים שחוגגים בר מצווה ובת מצווה, חיילים שעורכים מסיבת גיוס או שחרור, מבוגרים שחוגגיםמסיבת רווקים או מסיבת רווקות ועד לגיל הזהב שבו חוגגים יחד בשירה בציבור.

בנוסף לחברה יש ניסיון רב בהפקת אירועים שבהם יש יותר מקבוצת גיל אחת והחברה יודעת כיצד לחבר בין כולם בעזרת המגוון הרחב של המוזיקה והשירים שברשותה. החברה מפיקה אירועים עסקיים ואירועי עובדים לחברות מכל הארץ ומציעה מגוון של רעיונות ואפשרויות לאירועים מסוג זה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !