אם אתם מחפשים להפיק מסיבת קריוקי בטבע, תדרשו להשיג כמה דברים. זה יבוא לידי ביטוי בבחירת רמקולים או מיקרופונים ראויים. זה לא נגמר רק במוצר אחד אלא הרבה מעבר ומאידך, יש ציוד שיוכל לספק לכם את כל התשובה. מסיבת טבע כמו חושבת על הכול. חבילות של מסיבת טבע על פי גודל האירוע ולא רק. איך זה למעשה יכול לעבוד? איך מתכוננים לקראת מסיבת קריוקי? יש כמה וכמה דברים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שפוצחים במסיבת טבע.
טיפים להשכרת ציוד למסיבת טבע
יש כל מיני גדלים של מסיבות. הכול בהתאם לכמות האנשים. כמה מוזמנים יש לכם? לצורך העניין, אם מדברים על מסיבה של שלושים איש, מדברים על כמה וכמה דברים. כמובן שהעלות תהיה בהתאם. השכרת ציוד למסיבת טבע של עד שלושים אנשים תכלול כמה וכמה דברים כדלקמן. ערכה זו תכלול למעשה רמקול מוגבר של עד 800 וואט. כאמור, חשוב לזכור ולדבר על כך כי מדברים על מסיבה מחוץ לבית. בהמשך, מדברים על סטנד שיחזיק את הרמקול בבטחה או לחילופין חצובה. בהמשך לציוד, אי אפשר לשכוח את המאיר תאורה שהוא גם יכלול כ 500 וואט לפחות. בהמשך, מדברים על גלגלת חשמל של לפחות 25 מטר ומיקסר שיעניק סאונד מתאים ביותר. עניין הכבלים הנלווים הינו עניין של מה בכך. כבלים, כבל חיבור כללי לכל הנגנים וחיבורים בלתי מוגבלים.
מסיבת טבע לשבעים איש
כאמור, מסיבות תימדדנה על פי גודל המסיבה וכמות האנשים. כאשר מדברים על 70 איש במסיבה כזו או אחרת, מדברים על רכישה או השכרת ציוד מתאים. כאן למעשה מדברים על בחירה של זוג רמקולים של עד 1000 וואט. בהמשך, מדברים על כמה סטנדים לרמקולים. הרבה מעבר לאחד. בהמשך גנרטור הוא למעשה דבר חובה במסיבות טבע. אתם לא יודעים מה יקרה עם החשמל ומכאן שחשוב ביותר לדאוג למשהו שיגבה אתכם. סאונד למרחקים ואפילו תאורה של 500 וואט לכל היותר. גם כאן תדרשו לרכוש גלגלת מתאימה ומיקסר מתאים לרבות חיבורים חופשיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !