איך מארגנים ערב קריוקי? ראשית ראוי להשיג בידורית להשכרה או אפילו רמקולים מוגברים שיתאימו לאירוע. מה תכלול מסיבת הקריוקי בפועל? מה נדרש מכם לעשות אם אתם בעניין של רכישת ציוד אשר ישמש לקריוקי טהור? מסיבת קריוקי תדרוש מכם הרבה מעבר לציוד. אם נדמה לכם כי מדובר רק בציוד שהרי שגיתם באבחנתכם. יש לקחת בחשבון כמה וכמה גורמים הקשורים בארגון של ערב קריוקי כזה או אחר.
ארגון נכון- מסיבת קריוקי
ראשית, ערכו רשימה של מוזמנים. כמה אנשים יהוו חלק מהאירוע? האם מדברים על המון אנשים או מעט אנשים? בכמויות, האם מדברים על חמישים אנשים או מאה אנשים והאם המקום סגור או פתוח? זהו מרכיב שחשוב ביותר לסמן לפני שבוחרים את הפקת המסיבה בפועל. כמות האנשים ואופי המקום, הינם פרמטרים שאי אפשר לפסוח עליהם בפועל. אחר כך, מדברים על כמות הרמקולים בהתאם לכמות האנשים, לא תוכלו לספק רמקול אחד באירוע של המוני אנשים, מן הסתם, הוא ישבוק חיים ולא יספק את התשובה. אם מדברים על אירוע של מאה איש, תדרשו להשיג לפחות כמה רמקולים שיעשו את העבודה ויהיו בסנכרון מלא עם המיקרופונים האחרים.
לבחור מיקרופונים ראויים
השלב הבא מתייחס על בחירת מיקרופונים ראויים. כמה מיקרופונים יידרש מכם לרכוש? מיקרופון אחד לא יוכל להספיק לכל החגיגה בפועל. כאן יידרש מכם לרכוש כמה מיקרופונים בכדי להעשיר את הדברים מסביב לכל המשתתפים בפועל. כך גם מיקסר אשר ינתב נכון את כל הצלילים שיש במסיבה. אם אתם בעניין של שירה איכותית עם סאונד ראוי, חשוב ביותר לבחור את הציוד המתאים ופרט את המיקסר אשר יעניק את הסאונד הראוי ביותר מיני כל מה שחוויתם עד כה. בהמשך, רצוי להמשיך ולדבר גם על בחירת דיסקים ראויים לשירה. בחירת המוסיקה הינה בחירה בלתי מתפשרת מיני כל האפשריות המוצגות בפועל. כך למעשה ניתן להמשיך ולדבר על בחירת הבחירות של השירים שאתם והאורחים שלכם הכי אוהבים להציג בפועל. זהו למעשה מבחר נכון מיני כל מיני סוגי רפרטואר שהשוק הפתוח מציע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !