בשעה טובה ומוצלחת בתכם הגיעה לגיל מצוות, והיא עומדת לחגוג את האירוע במסיבה נוצצת ומרגשת במיוחד. לבטח אתם עוסקים כבר בהכנות הנדרשות לאירוע ועליכם לקבל החלטות חשובות כמו מיקום המסיבה, מספר המשתתפים, שליחת הזמנות, הזמנת בעלי מקצוע, קייטרינג ועוד. מומלץ להכין רשימה מפורטת כדי לא לשכוח דבר ועל מנת להפיק מסיבת בר מצווה יוקרתית ומשובחת עבור בתכם. כמו כן, עליכם לזכור להכין מצגת לבת מצווה, כיום נהוג לפנות לחברת הפקות מקצועית על מנת שזו תכין את המצגת או הקליפ המיוחד אותו תקרינו במסיבה. לכן, עליכם לדאוג מבעוד מועד להשכרת הציוד הנדרש להקרנת המצגת באירוע.

מיקום האירוע

במידה ואתם מתכננים לקיים את המסיבה באולם או גן אירועים כדאי לוודא כי יש במקום את כל הציוד הנדרש להקרנת המצגת, ולא, עליכם לשכור את הציוד מחברה מקצועית המתמחה בכך. אם בכוונתכם לערוך את האירוע בחצר הבית, בפארק פתוח מתחת לכיפת השמיים, בחוף הים או בבית, חשוב לשכור ציוד הקרנה ומערכת הגברה מתאימה. חשוב לציין כי באירועי בת מצווה הנערכים בחיק הטבע וללא מקור חשמל יש לשכור גם גנרטור. לכן, למיקום המסיבה חשיבות קריטית בבחירת הציוד המתאים להקרנת המצגת ולהשמעת מוסיקה. עם זאת, ברוב אולמות וגני האירועים ניתן למצוא ציוד הקרנה ומערכת הגברה משוכללת, לרבות מקרן איכותי, מסך הקרנה גדול, רמקולים ומיקסר. אם בכוונתכם להפיק את המסיבה במקום אחר עליכם לשכור את הציוד הנדרש, וחשוב לקבל ייעוץ מקצועי כך שתוכלו להקרין את המצגת המרגשת ללא תקלות, באיכות גבוהה ובהתאם לתנאי השטח.

עלויות משתלמות

כדאי לדעת כי עלות השכרת ציוד להקרנת מצגות וקליפים אינה גבוהה ומדובר במחיר זול ושווה לכל כיס. עם זאת, יש טווח מחירים רחב ומגוון לציוד הקרנה ומערכות הגברה, לכן חשוב לפנות לחברה מקצועית ומנוסה המייעצת ללקוח ומתאימה עבורו את הציוד הנדרש בהתאם למיקום האירוע, כמות המשתתפים, איכות נדרשת, עוצמת הסאונד והספק הרמקולים, ובהתאם לפרמטרים נוספים. את הציוד ניתן לשכור ליום אחד וליהנות ממחיר זול ומשתלם המאפשר לכם לשדרג את האירוע, וכמובן להקרין את המצגת המרגשת עליה שקדתם שעות ארוכות, או שחברת הפקות מקצועית הכינה עבורכם.

הקרנה איכותי של המצגת המושקעת

בשנים האחרונות נהוג להפיק מצגת לבת מצווה באמצעות חברה מקצועית ומתקדמת. חברת הפקות המתמחה במצגות וקליפים לבת מצווה מציעה ציוד משוכלל, סטודיו מתקדם וניסיון מקצועי רב. כמו כן, צוות החברה המנוסה מאפיין את כלת השמחה ומפיק עבורה מצגת מיוחדת, מקורית ומרהיבה, המצגת כוללת תמונות, קליפים, כתוביות, מוסיקת רקע ואפקטים. כדי להקרין את המצגת המושקעת ולאפשר לכל האורחים המשתתפים במסיבת בת המצווה לראות ולשמוע היטב את המצגת, חשוב לשכור ציוד מתאים. לכן עליכם לפנות לחברה מקצועית שתסייע לכם לבחור את הציוד המתאים, ותדריך אתכם כיצד להתקין אותו במקום או תשלח טכנאי שיבצע זאת עבורכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !