בשביל מה צריך בידורית לקריוקי? למה אתם צריכים לרכוש מיקרופונים אלחוטיים או רמקולים ניידים? כל כך הרבה שאלות עולות בטרם אתם בוחרים את הציוד המתאים עד שאתם שואלים את עצמכם האם ראוי לרכוש בידורית מתאימה כנגד כל הסיכויים? מה עושים? כיצד משלימים את הבחירה בפועל? האם בידורית תענה לכם על כל הציפיות נוכח העובדה כי אתם רוצים לתכנן אירוע קריוקי מושלם? יש לה לבידורית כמה וכמה
יתרונות של ערכת קריוקי
כשקר בחוץ והגשם דופק על החלון, המון אנשים מעדיפים לייצר לעצמם מסיבת קריוקי אישית. אחת כזו שלא תשיב את פניהם ריקם. מוסיקה טובה, חברים טובים, כיבוד קל וכל המרכיבים שהופכים כל אירוע למושלם ביותר. מדוע מציגה מסיבת הקריוקי לא מעט יתרונות ביחס לכל השאר? מסיבת קריוקי טובה באה לידי ביטוי בבחירה של ציוד מושלם אשר יעניק את כל האפשריות להפקת מסיבת קריוקי בלתי נשכחת. קוראים לזה מסיבת קריוקי ממש כמו בסרטים ולא מעט אנשים מעידים עם הצלחת מסיבה ובפרט כאשר בוחרים ציוד טוב דיה או מוסיקה העונה על כל הציפיות. רק לאחר השגת המטרות, אפשר להתקדם האלה.
מה נדרש למסיבת קריוקי
1. ראשית אם בחרתם ציוד מתאים, רצוי כי תבחרו את השירים. אלו שירים יהוו חלק מהמסיבה שלכם? האם אתם בטוחים כי בחרתם את השירים המתאימים? לא כל השירים יכולים לענות לכם על הציפיות. אם אתם אוהבים זמר ים תיכוני, חפשו דיסקים או מוסיקה שתתאים לחתך הגילאים או האנשים המגיעים למסיבה.
2. כמה רמקולים יש במסיבה? האם המסיבה במקום סגור או פתוח?זו שאלה שיש לשאול בהתאם ולא ניתן לפספס אותה נוכח העובדה כי יש לא מעט שאלות שלעיתים פוסחים עליהן.
3. בהמשך, ראוי לחזור ולדבר על הפקת מסיבת קריוקי עם מספר מיקרופונים ראוי. כמה מיקרופונים יש לכם בפועל? האם חלקם ניידים או חלקם נייחים?
4. בסיכום דבר, חשוב ביותר לייצר מסיבה שיש בה מיקסר ראוי, רמקולים מספיקים וכך גם מיקרופונים שיספיקו בו זמנית לכל מי שירצה לפצוח בשיר כזה או אחר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !