כמה יעלה לנו ציוד קריוקי? איך קונים ציוד קריוקי האם העלות משתנה בהתאם לרכישה או לתקציב שלכם? שאלות כמו איזה מיקרופון אלחוטי לקנות או אפילו איזה רמקול מביאים לא מעט הרהורים על בסיס שאלות ותשובות שיש לתת עליהן את הדעת.
איזה ציוד צריך לקנות?
יש לא מעט מצבים בהם צריך לרכוש ציוד קריוקי. האם צריך או רצוי? אם אתם לפני רכישת ציוד קריוקי חשוב לדבר על מערכות כאלה ואחרות המציעות מסיבת קריוקי שלמה. זה בא לידי ביטוי בבחירת מגבר אך לא רק. כך גם מיקרופון נכון ואפילו רמקולים שקועים או ייחודיים למטרה. הם צריכים להיות חזקים דיה ובפרט כאשר מגיחים אנשים שאוהבים לשיר ללא תקלות או רעשים מוזרים. המיקסר חשוב וכך גם הדיסקים של המוסיקה, הם גם חלק שראוי לדבר עליו ברכישה עצמאית או אפילו בהשכרת הציוד בדרך כזו או אחרת.
ערכה למתחילים- קריוקי
יש ערכות קריוקי מגוונות והן מיועדות לקהל מסוים. כך גם ערכות הקריוקי מגיעות עם חלקים מורכבים וחלקים בלתי מורכבים. יש ערכות המגיעות עם מיקרופונים אלחוטיים ויש המגיעים עם מיקרופונים רגילים. הכול בהתאם לבחירה ולתקציב. ערכות בסיסיות מתאימות יותר לילדים באשר למבוגרים. יש כל מיני ערכות. יש ערכות המכילות יותר מיקרופונים ואפילו רמקולים. לרוב, אם מדברים על מסיבה רבת אורחים רצוי כי יהיה במקום ציוד מוגבר לרבות רמקולים, מיקרופונים וכל שאר הדברים תחת קורת גג אחת. השקעה כלכלית? אפשר בהחלט לשים את היד גם על כך. אז איך רוכשים נכון? הדבר הראשון שיש לדבר עליו קשור בסקר שווקים מקיף. סקר הוא תוצר לכל דבר ומכאן שאין לוותר עליו. רצוי שלא לבצע רכישות זולות, הן תמיד הופכות יקרות. בהמשך, רצוי לגשת לחנויות בעלות שם המבינות בתחום ויכולות להעניק המלצה בהתאם. יש לוודא כי תקבלו אחריות של לפחות שנתיים – כך למעשה תקלו על כל השאר ותוכלו להשיג את מטרת המטרות נוכח העובדה כי ערכות קריוקי למתחילים יכולות בהחלט להעניק את כל התשובות תחת קורת גג אחת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !