איזה רמקולים הכי טובים? כיצד ניתן לרכוש מיקרופון אלחוטי איכותי או אפילו קניית ציוד קריוקי,חשוב לדבר על רכישה לטווח הארוך. כמה זה עולה בפועל? מה מעניק את הביטחון לרכישת מוצרים אשר ישרתו אתכם נאמנה? במאמר הבא נדבר על רכישת רמקולים פאסיביים אקטיביים וכל מה שביניהם.

שאלת השאלות “איזה רמקולים הכי טובים” ?

ראשית, ישנם כמה סוגים שונים של רמקולים עם ייעוד שונה.

סוגי הרמקולים הנפוצים: 1. רמקולים מדפיים (ביתי). 2. רמקולים סטלייטים (ביתי). 3.רמקולים שקועים (ביתי). 4. רמקולים לרכב. 5. רמקולים מוגברים (מקצועי)

החברות המובילות בתחום הרמקולים המדפיים והסטלייטים הם:

MOREL – JBL – BOSE – OMEGA AUDIO – Pro Acoustics  ועוד… אך קצרה היריעה..

החברות המובילות בתחום הרמקולים השקועים הם:

Klark&Helmer, Pro Acoustics, Klipsch, JBL, Morel, Omega Audio, Morel, Bose

החברות המובילות בתחום הרמקולים המוגברים (מקצועי) הם:

JBL – RCF – PROTECH – KLARK&HELMER – EV – TRX AUDIO – QSC – MARTIN – PRESOUUS

רמקולים אקטיביים- על מה וכיצד

רמקולים אקטיביים מרכיבים מגבר הבא כחלק בלתי נפרד מכל השאר. המגבר מחזק ומסייע בהגברת האותות. אות הכניסה של הרמקול מגיע למעשה מהמגבר קדם ואין צורך במגבר נוסף. האות מקבל הגברה ומעביר לרמקול. יתרונות של שימוש ברמקולים אקטיביים קשורים בעיקר בנוחות וביכולת שלאלתור אחר רמקול מנותק ממגבר. כשהמגבר והרמקול מגיע יחד, הם מביאים את התוצר המושלם ומקלים על כל ההליך.

רמקולים פאסיביים- כדי או לא כדאי, האם כדי לבחור את הפאסיבי והיכן יש אם בכלל חסרון?

האם כדי לרכוש רמקולים מוגברים על פאסיביים? היכן נמדד ההבדל  אם בכלל? הרמקולים הפאסיביים טובים יותר מאותם רמקולים פאסיביים ? אם תבררו היטב, תגלו כי רמקולים פאסיביים לרוב מצויים כדבר מובנה באולמות של כנסים ואירועים. אם מישהו ביקש מכם אי פעם להנמיך את המוסיקה כאשר בצד השני  מתנגנת  המוסיקה החזקה יותר שהרי לא יתרחש סאונד תקין ולא לאפשר את יכולות הסאונד הראויות. הדבר אינו מאפשר סאונד תקין וכאן למעשה עולה הקושי לגרום לחלק מהאנשים לקפץ בצדו האחד של האולם בעוד בצדו השני ירצו האנשים לדבר ולשמוע את המוסיקה כמתנגנת בלבד ומנעימה את האוזן.

כיצד לרכוש אם בכלל- טיפים

אז לאחר הבנת העניין והבחירה בין רמקול פאסיבי לאקטיבי, אפשר לגשת ולבחור רמקולים בחנויות מורשות בלבד. חנויות בעלות שן ומותג תסייענה לכם בבחירה ראויה בלבד. באמצעות אתרי אינטרנט או אפילו מקורות עיתונות, תוכלו גם אתם לבחור את המוצר המומלץ ביותר לבחירה הראויה. כמה זה עולה? האם כדי לרכוש רמקולים יד 2? לא בהכרח. מסתבר כי גם לרמקול יש איכויות שחלפו מן העולם. נכון להיום אפשר לרכוש רמקולים חדשים בעלות שווה לכל כיס.  

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !