מה זה בידורית? מה ראוי לעשות? בחירת ערכות קריוקי שלמות או השכרת בידורית למסיבה? בידוריות הן למעשה מערכות הגברה לכל דבר. הן כוללות בתוכן מגבר, רמקולים ויכולת שליטה מושלמת של עוצמות ההגברה בו זמנית. בין היתר, כוללות בידוריות גם חיבורים למיקרופונים אך לא רק. בידורית מתאימה לכל סוגי הקהלים. השימוש בא לידי ביטוי בבתי ספר, הענקת מוסיקת רקע, מסיבות פרטיות וכד’. כמו כן, מתאימה אותה בידורית גם לליצנים, קוסמים ואמנים לרבות השמעת דיסקים כאלה ואחרים. מה מכילה הבידורית ומה יתרונותיה? הכול לפניכם במאמר הבא.
להתאים את הבידורית – עניין של מטרות
בידורית מתאימה לכל אדם החפץ באירוע מושלם. לאחר שמנינו את פועליה, חשוב לדבר על מרכיביה לא פחות משאר המרכיבים. בידורית מכילה שלט אלחוטי נשלט לכל מקום ולכל מצבי הבידורית באשר הם. כמו כן, נוכח הדגמים הקיימים בשוק, מציע הבידורית ניידות עם גלגלים, מצב אלחוטי ללא כבילות לכבלים. המיקרופון האלחוטי מובנה בתוכה והיא יכולה גם להטעין עצמה באמצעות סוללה פנימית הנטענת בהתאם לחמש עד שמונה שעות. שימוש ללא קשר למקור מתח כזה או אחר. אם אתם בעניין של הפקת אירוע גדול, רצוי כי תיקחו את המרכיבים החשובים. הגברה איכותית כבר אמרנו? אירועים גדולים ידרשו מכם תשומת לב לעניין של בחירת ציוד הגברה לאירועים ברמה הטובה ביותר. הרמקול הוא הבסיס הראשוני אך לא רק. כך גם סינכרון בין מיקרופונים האלחוטיים לשאר המרכיבים לרבות העוצמות.
בידורית- שימוש וטיפ הרגע
לפני שאתם מסיימים להשתמש או כשאתם מסיימים, כבו את הבידורית. הטעינו את הסוללה ברציפות מעבר לזמן של הטעינה שהיצרן ממליץ. חשוב לומר זאת נוכח עניין הסוללה ואפקט הזיכרון. ראוי להביא את הסוללה למצב של התרוקנות מלאה לאחר תקופה ומאידך, חשוב שלא להשאיר את הסוללה ריקה לחלוטין ומדי פעם להקפיד ולהטעין גם אין לכם שימוש בה. חשוב לציין כי ההמלצות האמורות לעיל הן בגדר המלצה ותמיד חשוב לקחת אחריות או מידעים מהוראות היצרן בפועל. בסיכום דבר, השאיפה היא לצרוך או לרכוש את המוצר שיישאר הרבה אחרי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !