אין זה חדש כי קריוקי מהווה חוויה של פעם אחת בחיים. אם אתם בעניין של רכישת ערכות קריוקי לכל מטרה, זה הזמן לדבר על הפקת אירוע ברמה גבוהה. על מנת שתוכלו להפיק אירוע מהנה תדרשו לעשות כמה וכמה החלטות בנוגע לשיקולים ובחינת אפשרויות בתחום בחירת ערכת הגברה או לחילופין ערכת קריוקי שלמה להשכרה או רכישה. שבירת הקרח הטובה ביותר היא בהחלט מסיבת קריוקי ללא שום קשר לעניין מסיבת עובדים או מסיבה פרטית בבית. רוב האנשים תרים אחר היכולת לפרוק עול והמוסיקה היא בהחלט המזור לכך. אז לפני שאתם משילים את המסכות ופוצחים בשירה, ראוי לסקור את האפשריות הניתנות לכם בתחום.
מה כוללת ערכת הקריוקי?
ערכת הקריוקי תכלול בתוכה כמה וכמה מרכיבים. ראשית, בואו ונדבר על מיקרופונים. לא משנה מה גודל המסיבה, ראוי כי תמיד יהיה לכם 2 מיקרופונים אלחוטיים לכל היותר. כך למעשה תתכן האפשרות לייצר שירה בכמה קבוצות בו זמנית מבלי לריב על מיקרופון אחד. ערכת הקריוקי שלכם תכלול רמקול מוגבר ואפילו שניים. כאמור, ציוד שיגבה את הציוד הקיים למקרה של תקלות או מסיבה רבת משתתפים. בכדי שתוכלו להשתלט על העוצמה ולהפיק אפקטים שיעצימו את האירוע, חשוב שלא לפסוח על המיקסר. השלכות בחירת המיקסר חשובות גם בהיבט של בחירת הפלייבק והשמעתו בפועל- קוראים לזה סאונד.
ערכות קריוקי – עשה ואל תעשה
בכדי שגם אתם תוכלו ליהנות מערכת קריוקי איכותית, חשוב להיכנס לחנות בעלת שם ומוניטין העוסקת בסאונד. לצד הערכה שתצור לכם אווירה מוכשרת ובלתי נשכחת, רצוי לבחור מוניטין של חברות מובילות ביותר בתחום הסאונד ובפרט בעולם. כמו כן, השאיפה היא להשיג איכות שמע בלתי מתפשרת. לאחרונה עולה כי השוק הפתוח מציע ערכות זולות יתר על המידה ומכאן שלא תמיד הן מעניקות איכות ומחטיאות את המטרה- מסיבת קריוקי איכותית. לפני הרכישה, חשוב לברור את התאמת הבידורית למטרה מבחינת סאונד, ספק, עוצמת קול המגבר וכמובן פועלם של הרמקולים וסינכרוני עם איכות המיקרופונים האלחוטיים. אלו הפרמטרים הנכונים לרכישת הערכה הנכונה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !