המסיבה כבר בפתח ואתם מחפשים את כל הכלים שיעמדו לרשותכם על מנת שגם אתם תוכלו להפוך כל מסיבה לחוויה אחת גדולה. במה זה כרוך? בראש ובראשונה, לאחר שבחרתם את כל המטעמים באירוע, את המוסיקה המושמעת, מגיע תורה של ההגברה. מערכת הגברה ניידת למכירה תעניק לכם את כל התשובות למסיבה מושלמת נוכח בחירת רמקול מוגבר מקצועי או מאידך, רמקולים שקועים בגבס שיענו לכולם באשר לאיכות המוסיקה במקום.

מערכת הגברה ניידת- יתרונות

כאשר אתם בוחרים מערכת הגברה ניידת, אתם בוחרים יתרון אחד גמור של השמעת המוסיקה, הקריוקי או כל מה שאמור לעבור אל האורחים המצפים לערב בלתי נשכח מכם. הם מגיעים למסיבה והם תרים אחר יכולת לשמוע מוסיקה באיכות הראויה, כך גם להשמיע את קולם מבעד למיקרופונים המצורפים וכל השאר. מה עושים? מערכת ההגברה הניידת מביאה איתה יתרון אחד גדול כי היא יכולה לנייד את עצמה מנקודה לנקודה מבלי שהחוטים יסתבכו אם בכלל. מערכת הגברה ניידת מכילה את אותם המרכיבים ואפילו יותר ביחס למערכת הקשורה למקום אחד. בעיות אקוסטיקה? מקום סגור? חיק הטבע? כאשר יש לכם מערכת הגברה ניידת, יש לכם מערכת שמופעלת לא בהכרח באמצעות חיבור לחשמל אלא באמצעות אותו החיבור של הסוללה הנטענת הממשיכה את עצמה בין 3 ועד שמונה שעות ויותר.

מי המשתמשים במערכת הגברה ניידת?

מערכת הגברה ניידת משמשת ללא מעט אירועים. זה בא לידי ביטוי במסיבות קריוקי מדהימות במקומות סגורים ומאידך גם במקומות פתוחים בהם אין יכולת להתחבר או לחבור לנקודות חשמל. מערכת ההגברה הניידות מניידות עצמן בקלות נוכח משקלן הקל וגם האפשרות לאחסן אותן במקומות נוחים לאחסנה מבלי לתפוס מקום גדול בבית. כך גם שימושי המערכת מיועדים לחגיגות בת מצווה או בר מצווה שתרצו להפיק בבית לחברים והמכרים הקרובים ולא מעבר לכך. מוכנים? מערכת הגברה ניידת, יכולה לשרת אתכם בתנאי שתטעינו אותה מבעוד מועד. אחר כך תוכלו לשים את הכול בצד ולהפיק מסיבה מושלמת באמצעות מערכת הגברה ניידת איכותית שתענה לכם על כל השאלות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !