איך אפשר לקנות בידורית? מה זה בידורית? בידורית היא למעשה מערכת הגברה לכל דבר. היא כוללת בתוכה מגבר, רמקול מתאים וכמובן יכולת של שליטה על עוצמה, קשר לחיבורים למיקרופונים או לחילופין למכשירים אחרים. הבידורית מתאימה לבתי ספר אך לא רק. התאמתה באה לידי ביטוי גם במופעי ליצנות, בימה של אמנים, השמעת דיסקים ומופעים רחבי קהל. הבידורית מכילה בנוסף לזה חיבורים של יו אס בי לצרכי השמעת מוסיקה או חיבורים לכונן סי די או די וי די על פי מפרט מתאים. גם עניין הדיסק קון קי בהחלט אפשרי. את הבידורית ניתן לקבל יחד עם שלט מותאם אלחוטי המסייע לשלוט על ההפעלה ופעולות הבידורית מרחוק.
אלו דגמים ניתן למצוא בשוק ההגברה?
השוק הפתוח מציע כמה וכמה דגמי בידוריות. כאמור, מדברים על בידורית ניידות, בידוריות עם גלגלים, בידוריות אלחוטיות או מיקרופון המצטרף להן. בנוסף, ניתן לאתר בידוריות שהן נטענות וכוללות סוללה פנימית המאפשרת לנתב גם את עניין המתח הגבוה. כמו כן, ניתן לרכוש גם בידוריות ניידות נטענות שהן מרכיבות את כל השאר יחד. אז איך בוחרים בידורית? באירועים הגדולים עלולה המוסיקה לגבור על כל השאר ולא תמיד בידורית קטנה תעשה את העבודה, מכאן שיש לבחור את הבידורית על פי סוג האירוע, כמות המשתתפים לרבות המיקום.
טיפים לשימוש בבידורית
ראשית, אם יש לכם בידורית רצוי כי תטעינו אותה גם ובפרט שאיננה בשימוש. השאיפה היא שלא להשאיר את הסוללה ריקה לזמן ארוך. את הסוללה יש להטעין ברציפות ועל פי הוראות יצרן.אחת לתקופה ראוי ואף מומלץ להביא את הסוללה למצב מרוקן אך לא לזמן רב כפי שכבר צוין. אם בכל זאת תרצו לרכוש בידורית שגם מחוברת לחשמל וגם נטענות או בידוריות נטענות שלא מחוברות לחשמל, שהרי רצוי כי תבדקו זאת במועד הרכישה. כאשר תסתיים הסוללה יהיה ניתן בכל מקום ובכל עת להטעינה ולהמשיך מאיפה שלכאורה כמעט סיימתם. אם אתם מחוגגי מסיבות הטבע, רצוי כי תדרשו בידורית שיש לה חיבור גם למצבר רכב. כך למעשה תוכלו לעטוף את כל הבחירות ולא לקחת סיכון כי בחירתכם הייתה שגויה.
.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !