רמקולים שקועים יד שנייה – האם כדאי לקנות רמקולים יד 2 ?

לא כל אדם יכול להרשות לעצמו לרכוש רמקולים שקועים חדשים. האם כדאי לחסוך עוד טיפה ולרכוש אפילו דגם פחות איכותי, או עדיף לרכוש רמקולים שקועים יד שנייה? התשובה היא לא חד משמעית. יש סוגים שונים של רמקולים שאותם אפשר לרכוש יד שנייה, אבל גם כשרוכשים רמקולים יד שנייה, צריך לדעת איך עושים את זה.

זמינים אצלנו במלאי : רמקולים יד 2 / רמקולים שקועים עודפים / אריזות פתוחות / אריזות פגומות ועוד… 50% פחות במחיר !

 

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? (לחץ למחירון רמקולים שקועים חדשים)

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אל משרדינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

 

למה מסובך יותר לרכוש רמקולים שקועים יד 2 מאשר כל סוג אחר של רמקולים?

כפי שאתם כבר בוודאי יודעים, הרמקולים השקועים הם מוצר חדש יחסית בעולם הסאונד וההגברה. כיום, יש כמות נכבדת של דגמים שונים מחברות שונות של רמקולים שקועים. אך בכל הנוגע לרמקולים שקועים יד שנייה, המגוון הוא הרבה יותר מצומצם. כאשר אנחנו בוחרים רמקולים שקועים, עלינו לדעת במדויק את המידות של הרמקולים האלה, האם הם מגיעים עם קופסת בטון, האם הם עם מסגרת או בלי, מה עוצמת הסאונד וכל פרט ופרט על מנת שנוכל להנות משימוש סביר במוצר.

 

את כל הפרטים האלה אנחנו לא נוכל לקבל במדויק כאשר אנחנו רוכשים מוצר יד שנייה. חשבו על זה כך, כאשר אתם עושים שקע בקיר שלכם, אתם רוצים להיות בטוחים שהמידה נכונה… אפשר כמובן להגיע ולבדוק את המוצר לבד, אבל זו כבר עבודה מסורבלת, במיוחד בהתאם למחיר אותו תשלמו… מצד שני, כאשר אנחנו רוכשים רמקולים מסוג אחר, המגוון הוא הרבה יותר רחב והרבה יותר קל למצוא דגם אליו נוכל להתחבר.

מה המחירים של רמקולים שקועים בארץ?

מה שיפה ברמקולים השקועים הוא שעל אף שמדובר על מוצר חדש יחסית, מוצר מודרני ואיכותי, עדיין המחירים לא בשמיים. אי אפשר לאמוד במספר מדויק את כלל המחירים של כל הרמקולים השקועים בארץ, אבל הממוצע הוא כ 1,000 ש”ח עבור סט של רמקולים שקועים איכותיים. המחיר הוא כולל אחריות יצרן, משלוח, סט של שני רמקולים וכל הציוד הנדרש להפעלת הרמקולים השקועים. אם תרצו לרכוש קופסת בטון תצטרכו להוסיף עוד כ 100 שקלים.

 

אם נשווה את המחיר הזה למחיר עבור רמקולים יד שנייה, נוכל לראות אצל האנשים הפרטיים שהמחיר זול יותר בממוצע של 20% עד 30% מהמחיר המקורי. חשבו עם עצמכם, האם עדיף לכם להשקיע עוד קצת כסף ולהנות מאחריות וביטחון מלא מהמוצר. המחירים של הרמקולים השקועים מיד ראשונה משתנים בהתאם למקום הרכישה, אם תרצו להנות ממחיר מוזל, עליכם יהיה להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית שהיא גם יבואן רשמי של המוצרים שלה, כך תמנעו מלהוסיף דמי תיווך על המוצרים שאתם קונים.

אם קונים יד שנייה – עשו זאת נכון

אוקיי, אתם רואים שאין לכם ברירה אלא לרכוש רמקולים שקועים יד שנייה. למה שלא תעשו את זה באופן מקצועי? אנו מאמינים שאין לכם את כל הידע הנדרש כדי לבחור בעצמכם רמקול שקוע ולהבין את כל המפרט הטכני שלו. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! ב”מרכז הסאונד” תוכלו להנות משירות של מוצרים יד שנייה.

 

המחירים מוזלים בכ 50% מהמחיר המקורי. מלבד לכך שתהנו ממחיר מוזל, תוכלו גם להנות משירות מקצועי ואדיב. נפנה אתכם למוצרים שיכולים לשמש אתכם על הצד הטוב ביותר, ואולי אפילו נוכל למצוא ביחד רמקולים שקועים מיד ראשונה שתוכלו להסתדר איתם מבחינת הטיב של המוצר ומבחינת המחיר.

למה לא כדאי לרכוש מאנשים פרטיים?
כאשר אתם רוכשים מוצר יד שנייה מאנשים פרטיים וכלל אין לכם ידע לגבי אותו תחום, ייתכן מאוד וקיים בלאי במוצר שלא תעלו עליו. אם אתם מבינים בתחום הרמקולים השקועים ומצאתם דגם דרך אדם פרטי, אז תוכלו באמת לרכוש משם. אנו מאמינים שלרכוש מאדם פרטי מוצר כל כך עדין יכול להיות דיל מאוד טריקי. כמובן, כאשר אתם רוכשים מאדם פרטי רוב הסיכויים ואין אחריות על המוצר. מלבד לכך, יש לכם אופציה לרכוש מחנות סאונד והגברה מקצועית מוצרים יד שנייה, למה שלא תעשו את זה? רכישה מאנשים פרטיים מומלצת בשני מקרים, או שאתם מכירים את אותו אדם, או שאתם מבינים ברמה מקצועית בתחום המוצר.

מסקנות
הרבה אנשים מחפשים מוצרי סאונד דרך אתרי יד שנייה. חשוב להבין, מוצרי סאונד והגברה הם מוצרים מאוד עדינים, מוצרים שתמיד עדיף להשתמש בהם כיד ראשונה כדי להבין מה עובר עליהם. רמקולים שקועים נחשבים למוצר שמצריך דיוק רב בעת ההתקנה. כך שאם אתם רוכשים את המוצר מאדם פרטי עליכם לדעת במדויק את כל הפרטים שהיצרנית מציינת במפרט הטכני, לולא כל הפרטים האלה אתם יכולים לעשות שקע בקיר שלכם שעליו אתם עומדים להתחרט.

אם כבר רוכשים מוצר יד שנייה, עשו זאת נכון. רכשו רמקולים שקועים יד שנייה מחנות מקצועית המתמחה בתחום הסאונד, שם תוכלו גם לקבל את כל ההנחות שיש ברכישת מוצר יד שנייה, וגם להנות מהכוונה מקצועית וליווי מקצועי. אנו מאמינים שעדיף להשקיע עוד סכום מזערי ולהנות ממוצר חדש, מאשר להתפשר על מוצר שאין אנחנו בטוחים בו במאת האחוזים.

אנו יבואנים של רמקולים שקועים ולכן אצלנו המחירים הכי זולים בישראל !

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !