היום הגדול הגיע, עוד שנייה והמצב המשפחתי משנה את צורתו ואתן הופכות נשים נשואות. כיצד ניתן לחגוג את הרגע הטרום מרגש? יש לא מעט רעיונות למסיבות של רווקות. מדברים על שילוב קריוקי במסיבת רווקות וזה בהחלט רעיון אשר יכול להעצים את האווירה ולהעניק את הטוב ביותר נוכח שלל רעיונות משעשעים ובעיקר מקוריים למסיבת רווקות שכולה חוויה אחת בלתי נשכחת ובעיקר מרגשת.
המסיבה בלופט הסמוך
אם בחרתם לופט מדהים, לבטח כבר שמתם את ידיכם על ערכת קריוקי לאירועי חברה או אפילו שאלתם כמה עולה רמקול מוגבר. המסיבה כמעט מתחילה, הספא, הבריכה, משחקי החברה והנה מתחיל אירוע השירה. האם כולם חייבים להיות זמרים? כשיש ערכת קריוקי מקצועית גם הזמרים הפשוטים ביותר הופכים להיות לסופר ייחודיים. אז כיצד רוכשים או משלבים מסיבת קריוקי במסיבת הרווקות? אם מצאתם כבר מנחה, ראוי למצוא ערכת קריוקי אשר תכלול את כל השאר. אלו שירים תבחרו? לכמה זמן יחזיק הציוד בפועל?
כיצד לבחור קריוקי למסיבה? טיפים
1. סקר השווקים הראשוני, יהיה מפה לאוזן. החברים שלכם לבטח יוכלו להמליץ ולהעיד על רכישה אשר תהפוך כל מסיבה רגילה לבלתי רגילה. מסיבת קריוקי משובבת לב. המון משתתפים ובעיקר ציוד שיהיה ניתן לנייד גם אם אין נקודת חשמל בסמוך.
2. ראוי לברור ערכת קריוקי ניידת. אם בכל זאת תבחרו לעשות מסיבת רווקות במקום פתוח, וודאו כי הסוללה בעלת זמן של חמש עד שמונה שעות. הדבר הכי מאכזב הוא הפסקת חגיגת שירה באמצע בגלל סוללה שהשתבשה או סיימה את חייה הרבה לפני.
3. רמקולים, חיבורים ובעיקר מוזיקה מותאמת. כאן יהיה עליכם לברור ולבחור בקפידה ערכה אשר ניתן להתקין ולפרק בקלות. כך למעשה ניתן לבצע מסיבת קריוקי מבלי להיעזר בגורמים נוספים או בעלויות מיותרות.
4. חשוב ביותר לרכוש ציוד ולצד הרכישה לרכוש ציוד מגבה. כאמור, אם משהו ישתבש בדרך זו או אחרת, אם מישהו ירצה לפצוח בשירה , ראוי שיהיו מיקרופונים בסביבה. כאן למעשה תבטיחו כי המסיבה תצלח על הצד הטוב ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !