מה יותר סקסי מערב בנות ? ערב בנות במסיבת קריוקי…
הרעיון למסיבת בנות שתצית את הלילה ואת הדמיון של כל החברים והחברות שלכם בפייסבוק ובאינסטוש. יודעות מה? אנחנו מזמינים אתכם לצלם את עצמכן שרות ולהעלות את הסרטון ל-‘יוטיוב’…אנחנו בטוחים שהוא ייהפך ויראלי מהר מאוד…

לחצי כאן ל: מחירון השכרת קריוקי ב-199 ש”ח

כמה היינו משלמים כדי להיות נוכחים בערב קריוקי מהפנט בו אתן שרות במקהלה לתוך הלילה עם ערכת הקריוקי הכי מקצועית שי לנו את השירים שמרגשים אתכם, מלוות את המוזיקה בתנועות ריקוד חינניות וצועקות אל תוך הקירות וחלל האוויר יחד עם הגיטרה.

ועכשיו ברצינות… חשבת כמה קל לארגן מסיבת קריוקי בימינו?

ברצינות…זה לא ביג דיל. ממש לא. אנו מוכנים להתערב אתך שלא ידעת שאין צורך ללמוד סאונד וגם לא לדעת לחבר חוט אחד על מנת לפעיל מערכת קריוקי שלמה, כולל מיקרופונים אלחוטיים, מסך, מקרן ומוזיקה!
ועכשיו שאת יודעת, מה דעתך להרים ערב קריוקי מדהים לך ולחברות שלך? אנו מציעים לך הצעה מפתה שלא תוכלי לסרב לה. ערכת קריוקי מקצועית וקלה-קלה לתפעול במחיר מצחיק, לך ולבנות המסיבה החמודות.

היי בחור ! רוצה להפתיע את חברה שלך במתנה שהיא לא ציפתה לה?

שכור את שירותינו ונתקין לך ערכת קריוקי לשימוש מלא בכל הערב. אתה או חברה שלך לא צריכים לדעת כלום. אנו נעשה את כל ההכנות ונתקין את הציוד ונעלם ברגע הנכון.
אתה תקטוף את הפירות בלילה למחרת…וחברה של או אשתך תזכה לערב בנות אקסקלוסיבי כמו שלא היה לה הרבה זמן והכול בזכותך!

אנו מציעים לכם ערכות קריוקי במחירים ללא תחרות לערב בנות מושלם של שירה וריקודים לתוך הלילה. אין מצב שאתם לא עפים על זה! מחכים לטלפון ממכם בזה הרגע!

הולכים על זה? מה יש לכם להפסיד?

בואו לארגן לעצמכם חוויה מדהימה של שחרור חושים והנאה בטוחה בדמותה של מסיבת קריוקי . הכניסה לבנות בלבד!
ללא צורך בהובלה, התקנה או הפעלה מסובכת – התקשרי אלינו בזה הרגע ועוד הערב תגיע אלייך ערכת קריוקי חדישה ומדליקה לערב בנות קריוקי מושקע ומהפנט. את באה?

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !