מדי שנה הנכם נפגשים בבית קפה או בפאב השכונתי ומעבירים חוויות כאלה ואחרות. לראשונה, אתם תרים אחר אירוע משעשע אך פרטי בו זמנית ולא יודעים לשים אתה יד. אתם מנסים לפקס את המחשבה עד שעולה בכם הרעיון. ערכת קריוקי לבית. מסיבת קריוקי באמצעות ערכת קריוקי במבצע או אפילו ערכת קריוקי לסלון. כאן למעשה אתם יודעים כי הגעתם ליעד הנכון ומאידך ,הדרך עדיין ארוכה ותדרוש מכם לא מעט. כיצד רוכשים ערכת קריוקי לבית? מה הרעיון הטוב ביותר לרכישה של מסיבת שירה בבית? להלן כמה תשובות לשאלות שתסייענה לכם לרכוש נכון.
מהו הציוד שניתן לקבל במסגרת ערכת קריוקי לבית?
ערכת קריוקי לבית מכילה לא מעט. היא מכילה מיקרופונים אלחוטיים, ניידים, מקרן, מסך ואפילו חיבורים ייחודיים של המערכת למחשב, די וי די ועוד. לצד הרכישה, חשוב ביותר לקחת בחשבון ציוד שישמש למסיבת הקריוקי ומאידך גם ציוד נוסף שיגבה לרבות רמקולים חזקים ומיקרופונים נוספים אשר יעניקו את האווירה הראויה.
מה נדרש מכם על מנת לייצר מסיבה מושלמת?
על מנת לייצר מסיבת קריוקי מושלמת ביותר לסקור את הציוד הנדרש לשם כך. אז מה בעצם נדרש? יש כמה וכמה רעיונות של דרישת ציוד קריוקי. מדברים על מגבר, מיקסר חזק, רמקולים מותאמים לגודל האירוע, יכולת של חיבורים פשוטים. שימוש בדיסקים מתאימים ויכולת לראות את המילים רצות כראוי. חיבורים מרכזיים, העשרת הסאונד, אפקטים ראויים, חיבורים זמינים לאתרים המספקים תוכן לרבות מוסיקה ועוד. כך למעשה אתם יודעים כי בחרתם את הציוד הטוב ביותר.
מה עושים כאשר חלל הבית קטן?
אם אתם בוחרים לעשות את מסיבת הקריוקי בחדר קטן, עדיין תוכלו לרכוש ציוד קטן המותאם לכך. יש בהחלט מצבים בהם לא תדרשו לרכוש ציוד אשר יתפוס תפוסה מלאה. כאמור, ערכות ביתיות הן זולות מאוד והן יכולות להתאים את עצמן לכל גודל בבית לרבות חדרים קטנים, סלון או אפילו מרפסת של הגינה. כל מה שתדרשו לעשות הוא להכין שיעורי בית, לוודא כמה אנשים עומדים להגיע וכך לבחור את הציוד.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !