כאשר משיגים ערכת קריוקי כולל מקרן, משיגים את ערך המוסף להפקת מסיבת קריוקי בלתי רגילה. כיצד משיגים ערכת קריוקי לבית או לחילופין ערכת קריוקי לקנייה? יש לא מעט אפשרויות נוכח הרצון להפיק מסיבת קריוקי מושלמת בבית. אז מאיפה מתחילים? אם תצליחו לענות בצורה המושלמת על כל השאלות, לבטח תוכלו להשלים את הרכישה על הצד הטוב ביותר.

לחץ כאן ל: מחירון השכרת קריוקי | מחירון רכישת ערכת קריוקי

מדוע חשוב לשכור מקרן יחד עם הערכה?


המקרן הוא למעשה כל השאר. לאחר שאתם בוחרים ערכת קריוקי ובחירת שירים מושלמים, תדרשו לבחור את הציוד ההיקפי. חלק גדול ממנו, מתחיל ונגמר בבחירת אותו מקרן. אי אפשר לוותר על המקרן מכיוון שעליו למעשה מושתת כל התוכניה של מסיבת הקריוקי בבית שלכם. המקרן הוא חלק בלתי נפרד בדיוק כשם שמתייחסים למיקרופון אלחוטי או מיקרופון נייח.
כיצד ראוי לשכור ערכת קריוקי עם מקרן?
אם בוחרים מקרן, חשוב ביותר לחפש לו מקום שיעניק את הלגיטימציה המושלמת להפעלתו. למעשה, אם מקרינים על קיר שאיננו חלק, ההקרנה לא תעביר את ערך המוסף. מכאן שיש לבחור מקרנים המשתלבים יחד עם ערכת הקריוקי וניתן לנייד אותם ממקום למקום ללא בעיה כזו או אחרת.
האם רכישה של מקרן כחלק בלתי נפרד מהערכה, יוריד מערך הרכישה?
לא בהכרח. יש רכישות שניתן לרכוש כרכישה מרוכזת ועדיין לשים את היד על ציוד טוב ביותר למרות שהוא חלק מאביזרים אשר נרכשים ברכישה מרוכזת. היתרון הגדול ביותר הוא לרכוש את כל הציוד מבעוד מועד, כך למעשה יודעים כי הרכישה לא תחסר דבר ומסיבת הקריוקי תמשיך כסדרה.
היכן משיגים ערכת קריוקי כולל מקרן וכל השאר?
לרוב, ראוי לרכוש ערכת קריוקי בחנויות המציעות שירותי הגברה, סאונד וכל מה שביניהם. כמו כן, גם חנויות מוסיקה מוסמכות יוכלו להעניק לכם ציוד בעל שם ומוניטין בהתאם. רצוי לציין כי רכישה בחנויות מורשות, תסרנה את הדאגות מכם ותיקח אתכם הרחק למקום הראוי. גם האחריות מהווה פרמטר חשוב שאין לפספס בעת הרכישה ומכאן חשיבות הרכישה במקומות מורשים העוסקים בתחומי המוסיקה, קריוקי וכל מה שביניהם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !