בכל אירוע משפחתי בשנים האחרונות יש גם תוכנית אומנותית, ולכן בהחלט אפשר להבין מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, רוצים שתהייה לכם דרך להקרין את התוכנית האומנותית בפני כל הקהל. זה בכלל לא משנה אם אתם חוגגים להורים שלכם ימי הולדת או לילדים שלכם בר מצווה או כל אירוע אחר, כי בכל מקרה אם עשיתם סרט קצר או מצגת, אתם צריכים מקרן איכותי. בעזרת המקרן תהייה לכם אפשרות להיות בטוחים שכל אחד ואחד מהאורחים שלכם יוכל לראות את מה שאתם מקרינים, ואחרי שהשקעתם כל כך הרבה בהכנת התוכנית האומנותית בוודאי תרצו להגיע למצב שבו כולם מתרשמים מהיצירה.
לשכור או לקנות?
אחת מהשאלות שתמיד עולות אצל מי שרוצה לעשות שימוש במקרן באירועים משפחתיים, זה האם כדאי לקנות או לשכור מקרן כזה. אין ספק שאם תקנו מקרן ותוכלו לעשות בו שימוש בכל האירועים הבאים שלכם הרי שזה כדאי, אך מצד שני, כמה פעמים בחיים אתם כבר עושים במקרנים כאלה? כמו כן, אתם צריכים גם לקחת בחשבון את העובדה שיהיה צורך לאחסן את המקרן ולכן חשוב לבדוק האם זה יכול להיות נוח מבחינתכם. כדאי לדעת שאתם יכולים לבחור גם באפשרות של השכרת המקרן, כי אם אתם יודעים מראש שלא תשתמשו בו בעתיד הרי שההשכרה יכולה להיות הרבה יותר נוחה.
מקרן גדול
דבר נוסף שצריך להקפיד עליו כשרוצים להקרין יצירה אומנותית כלשהי באירוע משפחתי, זה הנושא של גודל המקרן. על מנת שתוכלו לדעת איזה גודל של מקרן אתם רוצים לשכור או לקנות, כדאי יהיה לדעת תחילה איפה עתיד להתקיים האירוע המשפחתי וגם האם אתם רוצים להזמין אליו הרבה מאוד אנשים או לא. ככל שהמקום יהיה גדול יותר כך גם המקרן שלכם צריך להיות יותר גדול ורחב, כי אחרת האנשים שישבו רחוק ממנו לא יוכלו להתרשם מיצירת האומנות שלכם מספיק טוב. כדאי לדעת שיש היום הרבה גדלים של מקרנים ולכן כל שעליכם לעשות הוא לבחור את המקרן המתאים לכם ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !