תרים אחר השכרת גנרטור וציוד הגברה? מה אתם בעצם צריכים על מנת להשלים השכרת גנרטור גדול או אפילו השכרת גנרטור עם רמקול? הכול עניין של היצע וביקוש. כאשר יש לכם אירוע על הראש ותרצו להפיק הצלחה של אירוע ליותר מ20 אנשים, לא תוכלו להסתפק בציוד קטן או לא מקצועי ומכאן שתדרשו לבחור את כל הציוד ובפרט השכרת גנרטור וציוד הגברה מותאם מראש. אספנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את הטוב ביותר.

לעולם אל תבחרו את הזול ביותר

כמו בכל דבר, ראוי שלא לבחור את הזול ביותר, אז נכון שתהייה לכם שאיפה להשיג מחיר שווה לכל כיס אך מה על השירות בפועל? מה יקרה אם לפתע ישבוק חיים הגנרטור הגדול שהשכרתם? מה אם המיקסר הנבחר לא יעבוד כפי שציפיתם? אל תחסכו לעולם בדברים שקשורים בהפקת אירוע גדול ונחשב. את חווית האירוע תוכלו להפיק אך ורק באמצעות הגברה איכותית וכל המשתמע מכך. לחסוך בעלויות? לא כשאתם בשאיפה להפיק אירוע של פעם אחת בחיים.

לשאול את השאלות הנכונות

במסגרת הטיפים, הטיפ השני שיינתן לכם קשור בעיקרו בהתאמת הדרישות שלכם למטרות. אם אתם משכירים ציוד הגברה תדרשו לבדוק את סוג האירוע. מה יהיו האמצעים והתקציב אותו תקציבו לעצמכם? מה גודל האירוע בפועל? גדול, קטן או בינוני? כך למעשה תבחרו את הציוד המותאם. לדוגמא, אם מדברים על אירוע רב משתתפים, אולי גנרטור אחד לא יספק את העבודה וכך גם רמקול אחד שעלול לשבוק חיים נוכח חוסר ההבנה שלכם כי באי המקום נמצאים בכל רחבי האולם ולא רק בנקודה אחת. האם יצליח הרמקול לספק את הנדרש בנקודה אחת? חבל לכם לפגוע בציוד אותו שכרתם למטרה אחרת לגמרי.

כיצד בוחרים ציוד טוב?

הטיפ השלישי מתייחס לבחון ציוד שקל להניע ולתפעל בזמן אמת. יש רמקולים העשויים מפלסטיק קשיח ועמיד והם פחות כבדים. רמקולים מוגברים מובאים עם מגבר שמובנה וכך אתם למעשה יכולים לחסוך עוד כמה שקלים על הדרך. מסקנה? שאלו את עצמכם את כל השאלות הרבה לפני הוצאת הבחירות לפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !