מסיבת קריוקי הינה הפתרון המושלם ללא מעט אנשים שרוצים לערוך מסיבות במראה קצת אחר. איך מפיקים מסיבת קריוקי? מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להפיק מסיבת קריוקי מוצלחת על כל המשתמע מכך? אספנו עבורכם כמה תשובות לשאלות הנחשקות ביותר בדרך להפקת מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים.
מה חשוב לדעת לפני שמתכננים מסיבת קריוקי
אם אתם מחפשים אחר ציוד קריוקי להשכרה, חשוב שקודם כל תשייכו את הרצון ואת המטרה שלכם לכמות האנשים באירוע. יש לערוך מבעוד מועד כמות אנשים . מי מגיע ומה החליט לוותר ברגע האחרון? כמה אנשים יהיו במסיבה? האם האירוע עומד להתרחש במקום סגור או פתוח? זהו גם פרמטר שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים אם בכלל את הציוד המתאים למטרה המתאימה. מקום סגור או פתוח קובע את אקוסטיקה של המקום וכך גם את הברירות שלכם בדרך להפקת המסיבה ומכאן שיש לברור קודם כל את הפרטים הללו. עכשיו, עוברים לחלק הבא שהוא למעשה בחירת הציוד המתאים ביותר. איזה ציוד מתאים להגשמת המשימה?
איזה ציוד יידרש למסיבת הקריוקי
מה מכילה ערכת קריוקי להשכרה? בפועל זו בחירה שלכם. זה מתחיל בבחירה של רמקולים מוגברים או פסיביים. כמו כן, ישנה אפשרות של בידורית המכילה את כל המרכיבים יחד. בהמשך, חשוב ביותר לדבר על מיקרופונים שניתן לחבר למכשיר בפועל. כך גם בחירה של ציוד כמו מיקסר המשלהב את האווירה ובוחר עבורכם את הסאונד הנכון ביותר להגשמת המשימה בפועל. לאחר שאתם יודעים כמה אנשים יהיו באולם או במקום, תוכלו לבחור כמה רמקולים תכיל הערכה שלכם והאם הערכה הנוכחית אכן יכולה לתת לכם מענה על כל השאר. כך למעשה תוכלו לבחור את הציוד המתאים ביותר למסיבה העומדת להתרחש. בהמשך, מדברים על שירים מתאימים. מי אמור להגיע לאירוע? זהו דבר נוסף שתדרשו לקחת בחשבון. כמות האנשים וכך גם השירים הנבחרים. את הרפרטואר תתאימו על פי הקהל שיהיה עתיד להיות חלק מהמסיבה אותה אתם מתכננים להפיק בפועל בבית או בחצר האחורית שלכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !