האם אפשר לייצר מסיבת קריוקי מוצלחת בכל מקום? התשובה לכך קשורה בבחירת מערכת קריוקי איכותית. המון אנשים דיברו על הרצון להפיק מסיבת קריוקי פרטית ומאידך, לצד אנשים ששאפו לכך לא כולם מימשו זאת נוכח קבלת החלטות שגויות. איך יוצרים מסיבת קריוקי? אם אתם מתכננים מסיבה או ערב גיבוש, ציוד הקריוקי ברמה הגבוהה יוכיח לכם כי גם ללא מפעילים תוכלו להשיג מסיבת קריוקי מושלמת. מה רצוי לדעת לפני שבוחרים שירותי השכרת ציוד הגברה וקריוקי? להלן מידע כללי שיסייע לכם לרכוש ציוד מתאים.
השכרת ציוד לקריוקי
ראשית בדקו מה יכללו השירותים במסגרת ההשכרה. וודאו כי הציוד מגיע עם תוכן ורפרטואר השירים אכן מתאים לקהלכם .מרכיב נוסף קשור בבחירת רמקולים ואיכות של שמע. סוגי הרמקולים ייבחרו על פי מיקום האירוע כאשר מקום גדול ידרוש מערכות הגברה עם מידות הספק חשמל גבוהות יותר בעוד מקומות קטנים ידרשו את ההספק הנמוך. נקודה נוספת מתייחסת לקשר האקוסטיקה ביחס למקום מאוכלס או בלתי מאוכלס. עניין בחירת המקרן הינו עניין נוסף והוא ייבחר לרוב על פי התאורה במקום אך לא רק. המון אנשים בוחרים לשכור את שירותיו של המנחה לצד השכרת ציוד הקריוקי אך לא תמיד התקציב מאפשר זאת. כאן נכנסת משמעות הרכישה להילוך גבוה. בחירת מערכות יוקרתיות היכולות לחסוך לכם עלויות ולספק לכם את התשובה למסיבת קריוקי מושלמת.
ציוד קריוקי – טיפים להשכרה או רכישה
במסגרת רכישה או השכרת ציוד קריוקי רצוי לדרוש הדרכה מקצועית וברורה על תפעול המערכת. יש לוודא כי תקבלו מענה טלפוני מיידי בכל מצב ובכל זמן של תקלה בלתי צפויה . על מנת שתוכלו לקבל מידע מהימן הסתייעו באתרי אינטרנט הקשורים במידע מכוון בתחום הסאונד, מוסיקה וערכות הגברה. קראו את האותיות הקטנות הכוללות שינוע התקנה או פירוק על ידי בעלי מקצוע המנוסים בעניין. אם המסיבה שלכם עומדת להתקיים הרחק מנקודות החשמל, ראוי לשכור גנרטור על מנת שזה ייגבה תקלות כאלה ואחרות חלילה אם תתרחשנה. הכול בשאיפה להפקת מסיבת קריוקי המושלמת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !