ענף הקריוקי תפס תאוצה בשנים האחרונות. אתרי האינטרנט רווים במידע הקשור בבחירת ציוד הגברה ותאורה, מערכות קריוקי להשכרה ואפילו השכרת בידורית ומקרנים. איך בוחרים ציוד קריוקי? מה יידרש מכם לדעת לפני שאתם ניגשים ובוחרים את ציוד הקריוקי המתאים לכם ? לנוחיותכם קיבצנו כמה תשובות לשאלות מהותיות ביותר בתחום.
על קריוקי ועל בחירה
משמעות המילה קריוקי מקורה ביפן הרחוקה. תזמורת ריקה המשמיעה פלייבק שהוא מוסיקה נטולת שירה. כאן למעשה כל אחד יכול לשיר ולהישמע מעולה נוכח התזמורת המלווה. כאשר רוצים לבחון בחירת ציוד קריוקי, בוחנים מערכת קריוקי שתכלול מגבר, מיקסר ורמקולים או בידורית לרבות רמקול מוגבר. מקלט טלוויזיה, מקרן או מסך, הם החלק השני שחובר אל המחשב,אל המיקרופונים ואל אתרי התוכן המספקים את המוסיקה הרצויה. על מנת שההפעלה תהיה מקצועית ונטולת תקלות, רצוי לבחור כמה מיקרופונים אלחוטיים לשירה ומיקרופון מיוחד לגיבוי תקלות. עוצמת השימוש תהיה תלויה במקום סגור, פתוח, קטן או גדול לרבות מספר המוזמנים. חשוב לשייך את הדברים גם לאופי האירוע. אירוע שברובו מדברים ולא רק שרים, ידרוש משאבי הגברה ועוצמה אחרים ביחס לאירוע שכולו שירה והפוך מכך.
בחירת מקרנים למסיבת קריוקי
המקרן תפקידו להעביר את התכנים הוויזואליים ישירות אל מסך הקריוקי. מכיוון שקיימת שאיפה לייצר חווית צפייה איכותית , רצוי לשאול האם יש מגבלות לעניין בחירת המקרנים? גם כאן יעלה עניין הגודל. אירועים עד 150 איש ידרשו מקרן חזק וכך גם מסך חצובה מגודל 1.80 ומעלה. לצד בחירת המקרן, יש לקחת בחשבון את עניין תנאי התאורה המתאימים לסביבת האירוע לרבות מרחב ומרחק פתוח של לפחות 3.5 מטר בין המקרן עצמו למסך הקריוקי. בעת בחירת מקרנים, קחו בחשבון את עניין הרזולוציה הנכונה, את חיי המנורה ואפילו את העוצמה של ההארה. על איזו טכנולוגיה עובד המקרן בפועל? מה יחס הניגודיות? האם יש לו חיבורים שונים? משקל המקרן ואף גודלה של תמונת ההקרנה. בירור מעמיק של נקודות הללו לצד בחירת שאר ציוד הקריוקי , יסייע לכם לבחור את הנכון ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !