פעם סידור הרמקולים בבית היה קבוע, ציוד ההגברה היה גדול ומאסיבי, כלל חוטים רבים, ולא הותיר הרבה אפשרויות. על פי רוב היו שני רמקולים גדולים, מגבר מגושם, קומפקט דיסק ארוך וכל זה היה בולט מאוד ותפס מקום רב.
הרמקולים בדרך כלל הרמקולים היו מוצבים משני צדי הטלוויזיה ואילו המגבר והקומפקט דיסק היו מוצבים על שולחן הטלוויזיה או מתחתיה.
כיום עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן להגביר חדר, סלון ואפילו את כל הבית במגוון דרכים ולזכות באיכות סאונד ללא פשרות וגם להרוויח מקום בחלל הבית וכן ליהנות מעיצוב נאה המשלים את העיצוב של שאר הבית ומשתלב היטב באלגנטיות ובקלות.
אמנם הסידור הבסיסי של מערכת הסאונד תמיד יהיה מצדי התמונה, בין אם זה מקרן או מסך LCD וכדומה, אך כיום רוב מערכות הסאונד אינן מסתפקות בשני מקורות סאונד ועל פי רוב קיימות מערכות סראונד זולות ועוצמתיות 5.1 , 7.1 ואפילו 9.1 המורכבות מכמה רמקולים אותם ניתן להציב בכל פינות החלל ולקבל תמונת סאונד מקיפה ואיכותית.
ניתן כיום להטמיע רמקולים שקועי קיר, שקועי תקרה ולשלב רמקולים קטנים אך עוצמתיים במקומות שפעם לא ניתן היה כמו: בתוך תקרה צפה, בנישות מיוחדות בכל חלקי הבית אפילו רמקולים בחדר האמבטיה.
המקומות המתאימים בבית לציוד הגברה משתנות מין הסתם מבית לבית לפי גודלו וסידור החלל אך עקרונות האקוסטיקה בחלל לא השתנו ועדיין נהוג להציב את רמקולי הבס למשל ( סאב וופר לדוגמא) על הרצפה, בסמוך לקיר וכך לקבל סאונד עמוק ומלא, בעוד שאת הרמקולים המיועדים לצלילים הגבוהים (טוויטרים) מניחים על פי רוב בגובה, בסמוך לתקרה ובזווית תחתונה כך שיפזרו את גלי הקול כלפי מטה.
מערכות סאונד וציוד הגברה על חוטי נכנסו לשוק והן מאפשרות משחק גדול עוד יותר עם סידור ציוד ההגברה בבית.
מרכז הסאונד מתמחה בכל סוגי ציוד ההגברה. נשמח לייעץ לכל אחד ואחת המעוניינים להגביר את החלל שלהם בין אם בבית פרטי, אולם אירועים, חצר פתוחה וכדומה.
לרשותכם מגוון ציוד הגברה מתקדם מטובי המותגים בארץ ובעולם ובמחירים ללא תחרות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !