סידור רמקולים שקועים בחדר היא אחת המומחיות של מרכז הסאונד. אנחנו מזמינים אתכם לקבל ייעוץ מקצועי ברכישת רמקולים שקועי קיר מכל סוג וכן ליהנות ממבחר רמקולים שקועי קיר לכל מטרה.
כיום ניתן למצוא רמקולים איכותיים וזולים יחסית גם עבור רמקולים שקועי קיר. מערכות ההגברה המתקדמות של מרכז הסאונד מספקות את פתרונות ההגברה הטובים ביותר הנמצאים בשוק .
בבואכם להרכיב מערכת הגברה בבית או בחלל גדול, אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא רמקולים שקועי קיר. קבלו הצעה מקצועית למפרט מלא עבור החלל אותו אתם צריכים להגביר עבור רמקולים שקועים.
טיפים לסידור רמקולים שקועי קיר: כמות הרמקולים – תכנון נכון של ההגברה ביחס לגודל החדר והצבה נכונה של הרמקולים במרחקים מדודים, ייתנו לכם את התוצאה הטובה ביותר ויחסכו לכם הוצאה כספית.
באפשרותכם לקבל ייעוץ הגברה מקצועי ומלא ממומחי מרכז הסאונד. ברשותנו ניסיון רב בעיצוב הגברה ובשנים האחרונות במיוחד אנו זוכים להכניס דגמים חדשים של רמקולים איכותיים המותאמים לשקעי קיר. מדובר ברמקולים שאינם מתחממים, בעלי הספק גדול ואיכות סאונד נדירה.
אם ברצונכם לאתר את המקום הטוב ביותר בחדר לרמקול שקוע, עליכם להתייעץ עם מומחה אקוסטיקה שידע בדיוק היכן למקם את הרמקול בחדר ביחס למקור השמע וכן בהתאם לשאר נתוני החדר.
רמקולים שקועי קיר קיימים בהספקים שונים, גדלים שונים ולמטרות שונות. חשוב לתכנן את חיווט הרמקול מראש דרך התקרה, לחבר את הרמקול אל מערכת הסאונד וההגברה לפני שסוגרים את החור.
מרכז הסאונד מתמחה בהתאמת רמקולים שקועי קיר לכל חלל בהתאם לדרישות ההגברה של המקום. השאר פרטים באתר או צור קשר לקבלת ייעוץ היכן יש למקם את הרמקול שקוע הקיר בחדר. נשמח לענות על כל שאלה ולבחור עבורכם את פתרון ההגברה הטוב ביותר לחדר אותו תרצה להגביר בין אם תקרה גבוה, קיר גבס או חצר בעלת קירות עץ וכדומה.
רמקול שקוע בחדר יכול לעשות את ההבדל ולספק לך מקום מעוצב ומדליק עם מערכת סאונד נסתרת המפיקה עוצמה סאונד ואיכות סאונד גבוהה, השומרת על עיצוב החלק בצורה נקייה ולא בולטת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !