קל מאוד היום לערוך אירוע קריוקי בבית יותר מתמיד. אם בעבר ערבי קריוקי היו דבר שיש להפיק רק בעזרת מפעיל קריוקי חיצוני שרק ברשותו היה קיים ציוד הקריוקי המסובך, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מפעיל קריוקי בקלות ובעלות נמוכה.
חבילות קריוקי הכול כלול בעלות נמוכה ובמחירים משתלמים במיוחד, מאפשרים היום לכל אחד ואחת לשכור או לקנות ערכת קריוקי קטנה, קומפקטית ומקצועית, ולהפיק אירוע קריוקי לכל דבר בבית או בכל מקום אחר לבד ובקלות.
מרכז הסאונד שמח להיות מוביל בתחום הקריוקי בארץ. מלבד היותנו מומחים של ציוד הגברה, לרשותכם מספר דגמים של ערכות קריוקי מוכנות, במחירים הטובים בארץ, באחד מ-4 סניפי מרכז הסאונד ובחנות האון ליין שלנו באינטרנט.
היכנסו לקטלוג ערכות הקריוקי של מרכז הסאונד ותמצאו את מבוקשכם. מחירים זולים במיוחד עבור ערכות קריוקי שייתנו לכם מענה להרמת ערב קריוקי נפלא בביתכם ובכל מקום אחר.
אצלנו במרכז הסאונד תוכלו להשיג את כל ציוד הקריוקי הקיים כיום בשוק ובמחירים הטובים ביותר, מבצעים והנחות מיוחדות!
מה כוללת ערכת קריוקי : בכל ערכת קריוקי בסיסית ופשוטה קיימים מספר מרכיבים הכרחיים: 1. בסיסי הערכה – המגבר והרמקול, על פי רוב ביחידה אחת מובנית ( כמו בידורית) בדרך כלל עם אפשרות הסעה על גלגלים וידית נשיאה נוחה (טרולי) – יחידה זו מכילה את כל החיבורים הדרושים: חיבורי מיקרופון, חיבורי CD, חיבורים לנגני MP3 והיום ניתן גם למצוא יחידות קריוקי עם חיבור USB ועוד חיבורים. 2. מיקרופונים – במרכז הסאונד ניתן למצוא ערכות קריוקי קומפקטיות וחזקות במיוחד המכילות את האפשרות לחיבור מיקרופונים אלחוטיים המאפשרים תנועה נוחה במיוחד סביב האירוע. 3. מסך+ מקרן – מיועדים להקרנת הקליפים של הפלייבקים עבור השירים.
היכנסו עוד היום לבחירת ערכת קריוקי קטנה ומקצועית במחירים הטובים ביותר בארץ באחריות. רק במרכז הסאונד תמצאו את כל הדגמים החדשים, נשמח לייעץ לכם לגביי ערכות קריוקי בכל הגדלים ולהתאים עבורכם את ערכת הקריוקי המושלמת והמתאימה ביותר לאירוע שלכם! היכנסו לאתר וגלו כמה קל לארגן אירוע עם ערכת קריוקי קטנה. כמו כן מרכז הסאונד מתמחה בהשכרת של ציוד קריוקי לאירועים חד פעמי ומכירה של ציוד הגברה אחר ומקצועי מכל הסוגים ולכל מטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !