כל מסיבת יום הולדת טובה מתחילה בהצלחה של ארגון ערב קריוקי במסיבה. מרכז הסאונד שמח להציע לכם מגוון ערכות קריוקי ביתיות ליום הולדת – המחירים הטובים בארץ לערכות קריוקי ביתיות, ציוד נלווה וייעוץ מקצועי בהתאמת ציוד הקריוקי המתאים ביותר למסיבת יום ההולדת שלכם במחירים הטובים ביותר.
היכנסו לגלריית התמונות באתר מרכז הסאונד ובחרו ערכת קריוקי איכותית עבור מסיבת יום ההולדת שלכם מתוך קטלוג המוצרים באתר מרכז הסאונד.
גשו לאחד הסניפים והתרשמו מאיכות הציוד. באפשרותכם לבחון את הציוד, לבדוק ולשמוע בעצמכם את המערכת דרך השמעת שיר וניסיון של המיקרופון. ראו במו עינכם כמה קל ונוח לשכור או לקנות ערכת קריוקי ביתי לכל מטרה.
נשמח ללמדכם כיצד יש לתפעל את ערכת הקריוקי הביתית, מהם הדגמים הטובים ביותר, ומהן אפשרויות השדרוג עבור ערכת הקריוקי הביתית שלכם.
מה יש בערכת קריוקי ביתית ליום הולדת : כל ערכת קריוקי טובה מכילה מגבר+רמקול, מיקרופון, וכן מסך+מקרן. את כל ציוד הקריוקי המתקדם ביותר בארץ ניתן למצוא במרכז הסאונד. אנו מומחים בהגברת אירועים גדולים כקטנים במשך שנים רבות ומחזיקים בציוד הגברה מתקדם כמו גם ערכות קריוקי מתקדמות ברמות שונות, החל מערכת הקריוקי הפשוטה ביותר ועד ערכות קריוקי מקצועיות לתקליטנים ולאירועים גדולים.
טיפים לארגון קריוקי במסיבת יום הולדת : א. הציבו מראש את הערכה במקום בבית אותו תבחרו – אם זה בסלון או בגינה – תגיעו מוכנים עם כל הציוד פרוש בשטח, כך תחסכו זמן ותמנעו מתקלות בהפעלה שכמעט תמיד מתרחשות כיוון שמפעיל הקריוקי אינו מכיר את הציוד.
ב. דאגו לכמה מיקרופונים – רצוי אלחוטיים. מיקרופון ראש עבורכם, כמפעילי האירוע, ולפחות עוד מיקרופון אלחוטי אחד עבור האורחים. ישנם כמובן גם מיקרופונים חוטיים באיכות מעולה, אך אלו מוגבלים בתנועה והשרים בהם חייבים להיות קרובים לערכה בעוד שמיקרופון אלחוטי נוח הרבה יותר ומאפשר גמישות והנאה רבה הרבה יותר.
ג. מסך ומקרן – חשיבות לא פחותה מגוף הסאונד של הערכה הם המסך והמקרן עליו מוקרן השיר. דאגו לציוד איכותי, כך יוכלו האורחים שלכם לראות בקלות את מילות השיר הרצות על המסך וייהנו גם מכל מצגת יום הולדת שתקרינו ומהקליפים שתבחרו לאירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !