אם תשאלו את טובי המומחים, הם יגידו לכם כי יש כמה כללים לייצר מסיבת קריוקי על פי כל הכללים. מה עושים וכיצד בוחרים? ציוד קריוקי למסיבה או רמקולים מוגברים מקצועיים הם רק חלק מהארגון אותו תדרשו לקחת בפועל. אם החלטתם לארגן אירוע, חשוב ביותר לקחת את כל החוויה על פי הכללים. חוויה מדהימה ומבדרת המגבשת את כל האנשים יחדיו. סוג אירוע? מטרות? מה קודם למה? יש כמה וכמה דברים שחשוב לקחת בפועל. איך מארגנים מסיבת קריוקי?
איך לארגן אירוע
אם אתם בעניין של ארגון אירוע, חשוב ביותר לקחת את החוויה המדהימה מראש. איך מתאימים את סוג האירוע על כל השאר? מה המטרות בפועל? איך מארגנים אירוע מוצלח על פי כל הכללים? חשוב לבחור תאריך נכון ורק אז לקיים את האירוע. בהמשך, חשוב ביותר לערוך רשימת אורחים ולהעריך מי מוזמן ומתי. לאחר קביעת התאריך, עורכים רשימת מוזמנים ומערכים את כמות האורחים וכל השאר. כאמור בחירת התאריך מקלה על כל השאר. חשוב ביותר לדעת גם את גודל המקום בפועל. לאחר שיודעים את התאריך, רשימת מוזמנים אפשר לעבור ולבחור את הפעלת הקריוקי על פי כל הכללים. איך יתחיל הערב? עד כמה חשוב לסמן מקצועיות וניסיון? זהו למעשה השלב הבא. רמת מקצועיות והמלצות בהתאם. מרגע הגעתם של כל האורחים, מדברים על היכולת לברור ולכרוז בהתאם על פי כל הכללים בפועל. אורחים יבחרו את השירים וזו למעשה הנקודה הבאה שיש לקחת בחשבון.
בחירת השירים המתאימים
כשאתם יודעים את סוג הקהל, אפשר להתקדם ולבחון את שאר הדברים. האורחים יבחרו את השירים המתאימים, חשוב לרשום את שם השיר ואת הסגנון וכך למעשה להקים את כל השאר לרבות מסיבה בלתי נשכחת. ההפעלה תתרחש על פי הדרישות של השירים אך לא רק. המפעיל מסדר דפים וכך למעשה רושמים את שם השיר המתאים ביותר. את ההזמנה אפשר לעשות גם עם אדם שאין לו ניסיון בהנחיה והעיקר שבוחרים את הציוד הנכון. כך למעשה בוחרים את הדבר הנכון ביותר כאשר בוחרים למקם מסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !