מחפשים לרכוש רמקולים מוגברים מקצועיים? מה תרצו לעשות קודם? האם הרכישה תהיה תלויה גם בבחירת רמקולים מוגברים השוואת מחירים או שאולי תעזרו ברכישה באמצעות רמקולים מוגברים המלצות מהטובים ביותר? כל מה שרציתם לדעת על רכישת רמקולים ולא העזתם לשאול.

רמקולים מוגברים– יתרונות

כאשר מדברים על רמקולים מוגברים מקצועיים, מדברים על תשומת לב בנוגע למטרות. אם תדרשו להשיג רמקולים מוגברים למסיבות או למופעים, תדרשו לצור את הסאונד הראוי. יתרונותיהם של רמקולים מוגברים באים לידי ביטוי ברכישת רמקולים אשר יכולים לתרגם את הסאונד על פי דרישה בכל נקודה של הפקה או מסיבה. האם נתקלתם ברמקולים פאסיביים באירועים הרגילים? לבטח שמעתם אנשים שמתקשים לנהל שיחה בעוד היו כאלה שרצו לרקוד. כאשר יש רמקולים מוגברים, היתרון המוגמר בא לידי ביטוי ביכולת לספק את מוסיקת הרקע העדינה לאנשים שרוצים לדבר בעוד בצדו השני של המקום, ישתוללו שאר האנשים לצלילי המוסיקה המתנגנת בחוזקה. יתרון? מסתבר שכאשר אתם רוכשים רמקולים מוגברים, אתם לא צריכים מישהו שיהיה על הסאונד בכל דקה נתונה.

כיצד לרכוש והיכן?

אם אתם מתכוונים לרכוש רמקולים מוגברים, ראוי כי תרכשו רק מיבואנים מורשים. הם לבטח יספקו לכם איכות בלתי מתפשרת. אחר כך מגיע השלב בו תדרשו לבחור ציוד מקצועי הבא לידי ביטוי במטרת האירוע. מן הסתם, אם יש לכם אירוע המונה מעל 500 איש, לא תרכשו רמקול אחד שעליו עלול ליפול כל העומס. כמה כניסות יש לרמקולים? האם יש כניסות מיקרופונים, מכשיר סי די או אפילו מכשיר טלוויזיה? הכול ייקבע בהתאם ועל פי הדרישות הראויות. אין לרכוש ציוד יד 2 ללא ידיעה מראש. גם כאן תדרשו להשיג אנשים שימליצו לכם מתחום ההגברה והסאונד. למה? כי לא הייתם רוצים לרכוש רמקולים שיתגלו כפגומים ולא מפיקים את הסחורה. רמקולים מתחממים? לא כשאתם קונים רמקולים בעלי קיבולת מספקת להשלמת המטרה.

בסיכום דבר, בחירת רמקולים מוגברים תהפוך כל אירוע לבלתי נגמר ובפרט שתעשו את הבחירה המושכלת הרבה לפני שאתם משקיעים את מיטב כספכם לטובים ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !