השכרת רמקולים
רמקול- כשמו כן הוא, מכשיר להגברת קול. במהלך אירוע או שמחה, בר מצוה או חתונה, בדרך כלל מכבדים בני משפחה ואורחים לשאת דברים. כשמדובר באולם קטן – אולי אין צורך להשתמש ברמקול על מנת שישמעו את הדברים, אך כשמדובר באולם רחב המלא מפה אל פה – רמקול נצרך ואף מחויב המציאות.
חוץ מהשכרת רמקול, ניתן להשכיר מערכת שלמה של ציוד הגברה: מיקסרים, מיקרופונים ועוד. הכול בהתאם לצרכים שלכם ושל המוזמנים שלכם.

באילו רמקולים לבחור?
הדברים משתנים בהתאם לסוג האירוע שאותו אתם עורכים. במידה ואתם עורכים אירוע קטן ומצומצם- ניתן להסתפק בהשכרת הגברה או לחילופין במערכת רמקולים וציוד הגברה בסיסי. במידה ואתם עורכים אירוע גדול עם מספר רב של אנשים, מערכת בסיסית לא תספיק ותצטרכו לשכור ציוד הגברה מלא.

ישנם כמה סוגי רמקולים:
רמקולים מוגברים: רמקול המכיל מגבר פנימי בתוכו, מתאים לאירועים קטנים שלא נדרשת התערבות של איש מקצוע המבין בהגברה.
– רמקול רגיל: נקרא גם רמקול פסיבי. מתאים לאירועים גדולים ואף גדולים מאוד שבהם נדרשת התערבות של איש מקצוע המבין בתחום.
במקרה שכבר מיקמתם את הרמקולים באולם חשוב שתדעו שרמקולים שקרובים מאוד למקום ישיבת האורחים עלולים להזיק לאוזניהם. כדאי למקם את הרמקולים בגובה האוזניים אך במרחק סביר ממנו ומאורחינו.

איך לבחור חברת השכרת רמקולים?
חברה ששמעתם עליה המלצות מחברים, שכנים ובאינטרנט יכולה להיות בחירה טובה. דבר נוסף שחשוב שתבררו הוא האם לחברת ההגברה יש תעודת “עוסק מורשה”, דבר שמעיד על מהימנות ויושר.

היתרונות בבחירת חברה להשכרת רמקולים
יתרון שלא ניתן לזלזל בו לאחר שבחרתם את החברה ממנה תשכירו את הרמקולים, הוא האחריות של החברה על הציוד שאותו קיבלתם ממנה. החברה ערבה שהציוד שקיבלתם תקין וזה דבר חשוב ביותר. בנוסף, כל חברת השכרה שמכבדת את עצמה מציעה תמיכה טכנית והסברים על מערכת ההגברה. כך שגם אם אתם לא ממש מבינים גדולים ברמקולים, אתם יכולים לשכור בראש שקט. לבסוף, אם תרצו להפיק מהאירוע שלכם את המקסימום חברות ההשכרה יאפשרו לכם לשכור ציוד מכמה חברות שונות (כמובן ללא התחייבות מיוחדת מצדכם).

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !