מרימים הופעה? אולי אתם מתקלטים מסיבה או בר מצווה וזקוקים לציוד מקצועי ? חשוב להכי ר כמה פרטים לפני. ראשית – ציוד הגברה הוא אינו אחיד לכל האירועים ומשתנה בהתאם להמון משתנים מעבר לעוצמת הסאונד. ציוד הגברה ללהקה אינו דומה לציוד הגברה לתקליטן וכמו כן יש לשים לב למיקום האירוע, מזג האוויר, כמות האנשים ועוד פרטים. כל אילו משפיעים על שירותי השכרת ציוד הגברה מחירון משתנה ולכן מבנה הוצאות שונה לחלוטין – דבר שחשוב לקחת בחשבון.
כמה טיפיםעצות ודרכי פעולה
– הדבר העיקרי לפני בחירה של ספק הוא לא רק המחיר – אלא גם שני קריטריונים חשובים אחרים והם מקצועיות ושירות. מקצועיות תבטיח לכם שאתם עובדים עם אדם מוסמך, בעל יכולות טכניות שידע להתאים לכם את הציוד הטוב ביותר ולתת מענה לכל בעיה שעלולה לצוץ. קריטריון של שירות נועד להבטיח לכם הובלה, הרכבה, פירוק, מענה בזמן אמת וביטוח למקרה ויהיו תקלות. שימו לב – אתם אולי יכולים למצוא ספק זול, אבל וודאו שהוא אכן נותן מענה של שירותיות ומקצועיות.
– התחילו בחיפוש ברשת ” השכרת ציוד הגברה מחירון ” יתן לכם מושג בסיסי לגבי העלויות של כל רכיב ורכיב. כדאי לחשוב גם על מיקוד החיפוש כמו לחפש ציוד ספיציפי אם אתם זקוקים רק לו ואפשר לגם להתמקד על איזור כמו ” השכרת ציוד הגברה מחירון באיזור המרכז” או ” הגברה ותאורה לאירועים בצפון”. כך תוכלו לקבל ספקים של מה שאתם זקוקים לו בדיוק ובאיזור שלכם.
– כדאי לשקול רכישה – אתם שוכרים ציוד על בסיס קבוע? יכול מאוד להיות שכדאי לכם לקנות אותו ובטווח הארוך לחסוך לא מעט עלויות(הוצאות מוגזמות זוהי מחלה של כל בתי עסק קטנים ובינוניים). חלקו את עלויות ההשכרה השנתיות שלכם בעלות ציוד הגברה ורמקולים, אל תשכחו להוסיף בלאי, עלויות כמו הובלות אפשריות ותקלות. אם המספר שקיבלתם גבוה מ-0.2 זה אומר שהרכישה תיתן לכם תשואה של 20%. כך שגם אם תממנו את הרכישה בעזרת הלוואה – עדיין היא תהיה משתלמת עבורכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !