החלום מתגשם, כתבתם כמה שירים, התאמנתם חודשים ביחד ביחד וזה הזמן לצאת ולהתחיל להופיע מול קהל של יותר מ-10 אנשים. לצערי, וזוהי תופעה שנתקלתי בה שוב ושוב, להקות צעירות רבות נכשלות לא בשלב של הכשלון או הנחישות, אלא יותר נתקלות בבעיות בנושא המקצועי, ובעיקר בכל הקשור לשימוש נכון בציוד הגברה ללהקה. להקות רבות פועלות באופן חובבני מאוד ומשתמשות בציוד לא מתאים לערכת קריוקי לבית ובסוף – אין דבר שהורס יותר מצליל לא מכוון. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בהופעות הראשונות שלכם.

$1-          עדיף הופעה אחת איכותית מאשר כמה עם ציוד גרוע – אז נכון, ביותר הופעות תגיעו ליותר קהל, אבל מה הטעם עם הקהל שלכם שומע רק רעשי רקע ומקשיב לכם פחות ופחות? אם אתם מגיעים לפסטיבל של כמה להקות צעירות – בדקו את ציוד הגברה ללהקה ותשדלו שלא להתפשר. המון מוזיקאים יגידו לכם להופיע כמה שיותר, וזה נכון – אבל לא בכל מחיר, אם ויתרתם על הופעה בגלל ציוד לקוי, עשיתם בשכל – זה לא אומר שלא צריך להמשיך להתאמן!

$1-          מופעים בשטח ואין מקור מתח חיצוני ? שימו לב שגנראטור יכול לעשות לכם הרבה רעש ברקע ולפגום באיכות הצלילים – אז דאגו לכבלים מאריכים ארוכים במיוחד ושימו אותו במקום שבו אין קווי אווירי ישיר לחלל ההופעה שלכם – כך תפחיתו את הרעש למינימום. במידה ואין כזו אפשרות – שקלו לשכור גנרטור מושתק שיעשה לכם כמה שפחות רעש.

$1-          נכון, יש לכם קהל שעף על המוזיקה ומקשיב, אבל ככל הקהל שלכם גודל וגודל ואתם רוצים לעשות אימפקט רציני יותר, חשוב ללכוד את תשומת לב הקהל בכמה שיותר גירויים והדרך הטובה ביותר היא ויזואלית. השכרת מקרן ומסך מקצועי והקרנה של סרטי וידאו יכולה לעשות לכם את ההבדל הקטן בין הופעה טובה מאוד למצוינת

$1-          ציוד הגברה ללהקה יכול להיות סיפור לא זול בכלל אבל חשוב מאוד שלא להתפשר על איכות, בדקו עם המתנ”ס המקומי, עם בית הספר ונסו למצוא ציוד משומש באיכות טובה ככל האפשר, אפילו כדאי לשקול לחלוק את הציוד עם אנשים שיכולים לעשות בו שימוש וכך להפחית את העלויות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !