אלו סוגי ערכות קריוקי קיימות בפועל? בכדי לדעת לבחור, חשוב לעשות שיעורי בית בדרך הנכונה. יש לא מעט רמקולים עם מיקרופנים אלחוטיים או רמקולים מוגברים דיגיטליים שקל לשנע אותם ממקום למקום. השאלה היא מה באמת רוצים? בין כל אותם סוגי ערכות קריוקי, יש גם רמקולים שהם למעשה עולם ומלואו. רמקולים קלים לנשיאה, הם כוללים נגנים וחיבורים לדיסק, דיסק קון קי או כל חיבור אחר. בגב הרמקול קיימות מספר כניסות המאפשרות חיבורים גם לנגן ואפילו לטלפון ומחשב. אז אם אתם בעניין של מסיבת קריוקי מושלמת, הגיע הזמן לדבר על משהו אחר.
בידורית עם נגן
מה זה בידורית עם נגן? יש לא מעט בידוריות נטענות עם כניסה לנגן. בידורית חזקה שהופכת את הערב למוצלח נוכח החיבורים שלה לכל דבר לרבות טלפון. בידורית היא למעשה רמקול שמצויד בכל השאר ולא דורש מכם דבר. עוצמה של עשר שעות ויותר בזכות אפשרות הטענה, אפקט שירה מעולה, כניסה ואופציות לנגנים, די וי די דיסק קון קי ואפילו כניסת אס די. במסגרת המפרט הטכני, ניתן לקבל אם פי שלוש מובנה עם חיבור גם לרדיו. כמו כן, עוצמה חזקה בהתאם, רמקול גדול, שני מיקרופונים אלחוטיים, ערוצים נוספים על מנת שיהיה ניתן לחבר מיקרופונים וכלי נגינה,אפשרות גם לדבר וגם לשיר וכד’. כאמור, במסגרת מפרט הבידורית, ניתן לקבל לא מעט דברים ואפשריות הקשורות בהנחיה או אפילו לנגן את המוזיקה .
מפרט השלם- בידורית
במסגרת רכישת המוצר, חלק מהמפרט מדבר גם על בקרת צלילי המכשיר, אפקט לשירה , יציאות וידאו, חיבור לסטנד רמקול, אפשרות של ידית נשיאה חזקה במיוחד לרבות גלגלים שיהיה ניתן לנייד את המכשיר. מידות המכשיר קשורות בעיקר להנחת המכשיר בכל מקום – כאמור אחסון בטוח. כמו כן, מדברים על משקל קל לנשיאה. לצד הנחת הבידורית במקום נוח, הנעת המכשיר ממקום למקום ללא כל בעיה, הטענה לזמן ארוך ועוד. אלו הם רק חלק מהדברים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים בידוריות למסיבה או כל אירוע כזה או אחר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !