כיצד משיגים מערכת קריוקי ביתית? איפה קונים רמקול מתאים למסיבת קריוקי? כל כך הרבה ציוד קיים בשטח ההגברה והתאורה ורק צריך לדעת היכן לשים את היד ומה לבחור בפועל. כיצד בוחרים מערכת קריוקי לבית? יש כמה וכמה אפשרויות שיש לבחור בעוד הרעיון העיקרי הוא בחירה של מערכת קריוקי ביתית שתענה על הצרכים על פי הצבת המטרות בפועל. כך זה מתרחש. אספנו עבורכם את כל הפריטים יחד.
איפה תרצו למקם את המסיבה
השלב הראשוני הוא רעיון של מקום. איפה תרצו למקם את המסיבה בפועל? האם תרצו להפיק אותה במקום פתוח או מקום סגור? מה עדיף? מה תעדיפו לבחור בפועל? ביחס לכל השאר, חשוב ביותר לדעת כמה אנשים מוזמנים למסיבה בפועל. ראשית יש לערוך רשימת אנשים וכך להשיג את כל שאר הרעיונות נוכח העבודה כי אתם יודעים כמה אנשים ייקחו חלק במסיבה בפועל. מכאן, אפשר להמשיך למחוזות האחרים. המון או מעט אנשים? שלב הבא מתייחס למיקום. מקום סגור או מקום פתוח? זוהי גם נקודה שיש לגעת בה. כך למעשה יודעים כמה אנשים יש בפועל במקום וכך גם רוכשים את הציוד בהתאם לכמות האנשים והמקום הנכון. אקוסטיקה כבר אמרנו? על פי כמות האנשים וגודל החדר אפשר להתקדם למקום הרצוי.
איך בוחרים ציוד קריוקי לבית?
ראשית, רצוי שתשיגו יותר ממיקרופון אחד. המון אנשים תרים אחר הרצון לשיר בכל הזדמנות. בכדי שכל האנשים יוכלו לממש את הרעיון של השירה מבלי לריב. בהמשך, ראוי לרכוש גם את כל שאר הציוד אשר ישמש גיבוי לשאר הדברים. רמקול נוסף למקרה שמשהו ישתבש וכך גם מיקרופונים בהתאם. בהמשך, ראוי ביותר לדבר על רכישת ציוד שניתן לחבר אל החשמל אך לא רק. גם ציוד נייד הוא למעשה אחד כזה שראוי לספק אותו למסיבת קריוקי שתבחרו למקם דווקא בגינה ולא בבית הסגור. כאמור, רצוי ביותר לייצר סקר שווקים לגבי המיקסר והסאונד שיתקבל ולבדוק עד כמה שניתן את הרכישה בחנות עצמה. לאחר המלצות וכל השאר, תוכלו למעשה לרכוש את המערכת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !