כאשר בוחרים ערכת קריוקי לבית או אפילו ערכת קריוקי לחדר, מדברים על המקום ועל המטרה. כאמור, אם הייתם בוחרים ציוד הגברה לאולפן או לכל מקום אחר, לבטח היו שואלים אתכם מה גודל החדר וכמה אנשים ייכנסו בו. יש לא מעט פרמטרים הנדרשים לרכישת ציוד הגברה ובפרט שמדברים על ערכת קריוקי לכל המשפחה. האם אפשר לבצע מסיבת קריוקי ישירות מהחדר שליד? מסתבר שהכול ניתן לביצוע. אספנו עבורכם כמה אפשרויות ורעיונות כדלקמן.

לחץ כאן ל: מחירון ערכות קריוקי ביתיות | מחירון בידוריות קריוקי ביתיות

נספר לכם כי אנו היבואנים עם מגוון הדגמים הגדול בישראל של ערכות קריוקי מקצועיות וביתיות, והמחירים מיותר לציין הכי זולים בישראל !!!


לבחור את הטוב ביותר- ערכת קריוקי

1. וודאו כי מדובר במותג או במוצר בעל שם ואיכות. הרבה לפני העלויות, יש לברור מה מספקת ערכת הקריוקי. חשוב לזכור כי יש הבדל בין ערכה המותאמת למקום קטן כמו חדר ביחס לערכה המותאמת לבית שלם או רק לסלון.
2. רצוי לברור את כל הכלים המתלווים לערכה. האם בין לבין יש שם יותר ממיקרופון אלחוטי אחד? כאמור, כאשר תחל מסיבת הקריוקי, תמיד ירצו לשיר שני אנשים במקביל וכאן יהיה עליכם לברור את הבחירות ולבחור בקפידה ציוד מתגבר בנוסף לשאר הציוד. כאמור, יש לברור את המיקסר –זה שיעניק את מגוון הקולות, את כמות הציוד המגבה למקרה של תקלה ובעיקר יכולת הרכבה ופירוק פשוטה.
3. אין להתפשר על עלויות זולות, הן תמיד הופכות יקרות ובפרט שמדברים על ציוד כגון ערכת קריוקי.
4. וודאו כי אתם יכולים לקבל ערכה שנית לנייד ממקום למקום ללא בעיה. גם אם מדובר בחדר, שהרי זהו יתרון לא קטן.


היכן לרכוש וכיצד?

את הערכה יש לרכוש בחנויות מורשות בלבד. לאחר שתבצעו סקר שווקים באינטרנט ותתייעצו עם גורמים המבינים עניין, ראוי כי תבדקו באשר לכלים המשתלבים לשאר הציוד. האם האנשים שממליצים לכם ממליצים על חנויות מוסיקה? הרכישה תתבצע או בחנויות מוסיקה או אפילו במיקומים וארגונים המספקים שירותים בתחום ההגברה. כך למעשה תסירו דאגה מלבכם ביודעכם כי יש לכם לאן לפנות אם חלילה משהו ישתבש בצורה מפתיעה. בסיכום דבר, המקום, העלות ואפילו המטרה הם רק חלק מהפרמטרים אותם תיקחו בחשבון הרבה לפני הרכישה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !