מרכז הסאונד – יבוא ושיווק מערכות הגברה ניידות משולבות  – במחירים הנמוכים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת של עשרות דגמים של מערכת הגברה משולבת , ובנוסף ציוד הגברה נייד ומקצועי ממותגי על (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

[ ראו כאן מחירון של: מחירון בידורית נטענת | מחירון ציוד הגברה מקצועי למכירה | מחירון חגורת הגברה ]

צרו איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600


 

דברים שחשוב לדעת לפני שקונים מערכת הגברה משולבת נטענת … :

ישנם סוגים רבים של מערכות הגברה מתקדמות , המיועדים לאירועים שונים. כיום, כמעט בכל אירוע ישנו שימוש בהגברה מסוג כלשהו, כאשר סוג ההגברה מותאם לאופי האירוע. בין אם מדובר במסיבה גדולה, כנס, או הרצאה – השימוש במערכת הגברה הוא נפוץ והכרחי.

מערכת הגברה מסוג בידורית
בידורית היא למעשה מערכת הגברה ניידת המבוססת על מצבר חשמלי. ישנן בידוריות ניידות וישנן כאלה גדולות וכבדות יותר. באירועים הנערכים בחוץ ישנה חשיבות רבה למקור הכוח, שכן פעמים רבות אין מקור חשמל זמין שניתן לחבר אליו את ההגברה. במקרים רבים, בהם העוצמה הנדרשת מהמכשיר היא לא גבוהה מאוד, המצבר הוא פנימי ומובנה ברמקול, מה שהופך את הנשיאה וההעברה של המערכת ממקום למקום לקלה ונוחה יותר. ישנן בידוריות המוצעות להשכרה או למכירה, שמורכבות ממגבר ומצבר נפרדים, או שמאפשרות חיבור למספר רב של רמקולים, מה שמאפשר תחכום רב יותר בפיזור הסאונד בחלל.

בידורית כתחליף למערכת הגברה
ניתן כמובן לקנות בידורית קריוקי ניידת שתשמש אתכם באופן קבוע, אך במרבית המקרים הצורך הוא בהגברה לאירוע ספציפי וחד פעמי. במקרים כאלה אין צורך לרכוש בידורית, אלא לשכור אחת. חנויות וספקים שונים, מספקים שירות של השכרת בידורית. כאשר אתם מחפשים בידורית להשכרה כדאי לוודא שהמקום אמין ומקצועי ונותן שירות טוב ואיכותי ללקוחותיו. לא נעים לגלות באמצע אירוע שאין לכם סאונד. בנוסף, יש להתאים כראוי את סוג הבידורית לסוג האירוע. במידה ואתם עורכים מסיבה או אירוע משפחתי המתקיים בחוץ, תצטרכו בידורית שתספק עוצמת קול חזקה יותר. לכנס או הרצאה המתקיימים בתוך חלל סגור, תוכלו לשכור בידורית בעלת עוצמה נמוכה יותר.

< מדריך 2023 – איך לבחור מערכת הגברה ניידת משולבת >

ישנם הרבה סוגים של מערכות הגברה משולבות. מערכת הגברה משולבת יכולה להיות אחת מ-3 אופציות הבאות:

  1. מערכת הגברה מוכנה – בד”כ כוללת זוג רמקולים מוגברים קטנים, מיקסר, מיקרופונים, סטנדים וכבלים. (ראו כאן מדריך לבחירת מערכת הגברה מוכנה )
  2. מערכת הגברה ניידת – בד”כ כוללת זוג רמקולים פסיביים קטנים, מיקסר, מיקרופונים, סטנדים וכבלים, והיא מתקפלת לכדי מארז אחד. (ראו כאן קטלוג מערכת הגברה ניידת)
  3. בידורית ניידת – זהו רמקול נייד, שהוא כבר מוגבר, עם מצבר מובנה, מיקרופונים אלחוטיים או מדונה אלחוטית, ידית טרולית וגלגלים. (ראו כאן קטלוג בידוריות)

 

הדברים החשובים שחשוב לדעת לפני קניית מערכת הגברה ניידת משולבת :

 

1. סוג המגבר- בדקו שהמגבר של המערכת הגברה, או המגבר המובנה שברמקולים המוגברים הוא מסוג Cllas D ולא Claas A.

2. הספק \ עוצמה – אל תתפתו למערכות הגברה משולבות שכתוב עליהם 2000W או 3000W … כי מדובר בהספק “מטעה” שהוא P/M/P/O אשר זה  סוג של “אחיזת עיניים”, מערכת הגברה משולבת בהספק סביר והגיוני נע בין 300W ועד 1500W למקסימום…

3. סוג האלמנט (וופר) – בדקו שהוופר של הרמקולים הוא מסוג “נאודניום”.

4. סוג הטוויטר – קיימים טוויטרים מפלסטיק, ויש גם טוייטרים ממגנט. כמובן שטוויטר ממגנט, יגרום לכך שהצלילים ה”גבוהים” של הרמקולים יהיו יותר חדים, חזקים וברורים, כמובן גם שטוויטר מגנט יהיה עמיד יותר בעוצמות גבוהות ולא יישרף לכם. 

5. סוג הבלוטוס – רצוי שהבלוטוס יהיה 5.0 , כך הזרמת המוסיקה תהיה באיכות גבוהה יותרץ

6. סוג המיקרופונים – קנו רק מיקרופונים בשיטת ה-UHF, הם עם איכותי יותר, ושידור רציף וחלק עם מינימום רעשים והפרעות… 

8. סוג המצבר- יש הרבה סוגים של  מצברים למערכות הגברה נטענות, ובהתאם לכך זהו הזמן שמערכת תועל לפעול ללא הזנת חשמל.  המצברים הנפוצים הם: 3.7 וולט, 5 וולט, 7 וולט, 12 וולט, 18 וולט.

 

 

1. מערכת הגברה ניידת משולבת Klark&Helmer 600-ART15″ 1200W

✅ רמקול מוגבר 15″ דגם 600-ART מבית Klark & Helmer בהספק של  600W
✅ מיקסר Klark & Helmer R-4 כולל מולטי אפקט
✅ זוג מיקרופונים אלחוטיים דגם Klark&Helmer 5196 כולל רסיבר UHF
✅ סטנד לרמקול Schimler B-005
✅ כבל XLR זכר נקבה 10 מטר
✅ כבל מחשב למיקסר PL<2PL

  • תיאור המערכת: 

✅ בקצרה… נספר לכם כי מדובר במערכת הגברה משולבת מקצועית  , ממותג איכותי  ברמת סאונד ועוצמה גבוהה מאוד, המתאים  הן לחלל פנים והן לשטח פתוח.

מדובר במערכת שכוללת רמקול מוגבר 15″  600-ART מבית Klark & Helmer בהספק של  600W עם מגבר CLASS D ומערכת הגנה על הרמקול מפני עומסים.

✅ מיקסר 4 ערוצים Klark & Helmer עם זוג  פרה-אמפים משובחים עם כניסת קומבו להגברת עוצמת המיקרופון במינימום רצפת רעש עבודה . ערוץ (“Stereo (PL 3.5

לחיבור קלידים / לפטופ / קונטרולר, המיקסר כולל אפקטים מובנים איכותיים עם שליחה נפרדת לכל  ערוץ , Delay/Echo  כניסת USB, Bluetooth, AUX , נגן MP3 ועוד…

✅ החבילה כוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים Klark&Helmer 5196 בעלי טווח קליטה גדול ואיכותי UHF שמבטיח סאונד חם ועשיר ללא רעשים סטטיים עם רסיבר בעל 2 יציאות מאוזנות PL/XLR

✅ סטנד לרמקול המגיע לגובה של עד 190 ס”מ ויכולת העמסה עד 30 ק”ג.

✅ תפעול קל  ונח במיוחד של המיקסר והרמקול אשר יספרו לכם חווית שמע עם סאונד נקי.

 


 

2. מערכת הגברה משולבת \ בידורית ניידת Proxtone Spirit 2000

✅ מערכת הגברה ניידת משולבת מסוג בידורית, מסדרת הבידוריות הטובה בעולם ! דגם Proxtone Spirit 2000 מגיעה אלינו עם נתונים מרשימים. עם עוצמה של 600 וואט ואלמנט הוופר של 12 אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם למרחקים. דגם זה הוא הבחירה הנכונה עבור מוזיקאים ואנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים קצת להזיז את הגוף לצלילי מוזיקה.

✅ המערכת כוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד….

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

 

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-2000 
עוצמה:  600W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: בידורית ניידת אמינה חזקה במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

הגברה ניידת – מערכת הגברה משולבת ניידת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר, קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
המערכת מספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 600W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, 

סקירת המערכת
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם מערכת הגברה שלמה,. דגם Spirit-2000, דגם עוצמתי בעל 350 וואט יבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 10 ק”ג. הבידורית ניידת ומתאימה למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו להרצאות. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של המערכת, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

להתחיל ב”רגל “ימין” !
אוהבים לנגן? אוהבים לשיר? אין בעיה! הדגם של חברת Proxtone כבר חשב עליכם. לדגם זה יש מיקסר בעל 4 ערוצים, לכן תוכלו לחבר גם את הגיטרה שלכם, גם את המיקרופון שלכם ועוד כלי נגינה ופשוט להתחיל לנגן בהרמוניה. אם אתם לא יודעים לנגן, ניתן בקלות לחבר את הבלוטוס’ ולהפעיל מוזיקת פלייבק ולשיר לצלילים שלה, בשביל זה תוכלו לבחור במצב “Voicecover”. בנוסף לכל זה,  ניתן ל”שרשר” את הדגם לעוד מכשירי הגבר זהה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

מסקנות
חברת Proxtone מבטיחה ומקיימת. מערכת הגברה משולבת Spirit-2000 היא אחת מהדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. 

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

3. מערכת הגברה משולבת ניידת TRX Audio P5000

✅ מערכת הגברה נטענת משולבת ה- P5000 היא מערכת קומפקטית ונוחה לשימוש בעלת תפעול נגיש וקליל. . מערכת הגברה זו תתאים במיוחד לשימוש עבור מוסיקאים המבקשים להעביר ערב אקוסטי בצוותא , מרצים , ,מפעילים ועוד…

המערכת מציעה מגבר CLASS D משובח בעצמה של 75W לכל רמקול בעל וופר בקוטר 8″ , מיקסר בעל אפקטים דיגיטליים מתקדמים של אקו, דיליי ועוד… , נגן MP3, בנוסף, מצורפים כל הכבלים הדרושים להפעלת המערכת, ומאוחסנים בתא איחסון בציוד האחורי של המגבר.

✅ מערכת הגברה ניידת ה- P5000 היא מערכת ניידת המאפשרת התקנה מהירה, פשוטה וקלה, ואינו מצריך ידע רב ב-עולם הסאונד, בנוסף המערכת מצוידת בתכונות המספקות ביצועים מרשימים עם צליל עוצמתי, ונקי בתחום תדרים של 90 Hz – 20 kHz.

[ לחץ כאן למחיר המערכת ולרכישת מהירה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ המיקסר משלב בתוכו נגן MPS , חיבור בלוטוס מובנה עם טווח קליטה עשיר, איקולייזר לכיוון הסאונד שאתם אוהבים, זוג כניסות מיקרופון ועוד… כל זה יחד עם זוג רמקולים אשר נארזים בצורה מהירה למארז מעוצב ומעניקים למערכת ניידות מושלמת.

✅ בנוסף, תא אחסון גדול בגב המיקסר המאפשר לכם לאחסן בקלות את הכבלים והאביזרים השונים להפעלת המערכת.

✅ מערכת הגברה ניידת משולבת ה- P5000 מצוידת ב- 2 סוללות נטענות ( 12V ) המספקים למערכת טווח הפעלה רצוף של עד 5 שעות עבודה עד לטעינה הבאה..

 

  • מפרט המערכת:

מערכת הגברה משולבת All In One בצורת כולל זוג רמקולים
מיקסר ( Power ) ונגן מדיה.
2 כניסות
MIC/LINE MONO 2
כניסות סטריאו LINE
2 מתגי EQ לערוץ
16 אפקטים דיגיטלים מובנים
נגן MP3 עם כניסות USB/SD
חיבור Bluetooth ומסך LCD.
נורת LED ארבע שלבים
יציאות AUX
מגבר 600W CLASS D
רמקולים 2-Way עם טוויטר 2×3″ וופר 5″ 2
כבלים Proel באורך 7.5 מטר עם חיבור ג’ק 1/4 עשוי מתכת.
2 סוללות נטענות
תא אחסון לכבלים

[ לחץ כאן למחיר ולרכישת מהירה – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

4. מערכת הגברה משולבת \ בידורית ניידת Klark&Helmer Splendor Y

מערכת הגברה משולבת ה-Splendor Y של Klark&Helmer היא מערכת נטענת עם התכונות החשובות ביותר למוזיקאים או מפעילים שונים שמחפשים את הרמה הגבוהה ביותר עם מוצר קומפקטי ומעוצב.

מדובר במערכת ניידת וחזקה מאוד עם סוללת ליתיום נטענת בעלת פונקציית טעינה מהירה עם אורך חיים של עד 8 שעות עבודה ללא צורך בחיבור למקור חשמל.

בידורית ה-Splendor Y מספקת חווית סאונד מושלמת והגבוהה ביותר שקיימת בקטגורייה, עם מגוון יישומים ופונקציות שמוזיקאים ואנשי סאונד מחפשים במערכת הגברה ניידת עם אלמנט וופר בקוטר 6.5″, ולא פחות מ-5  טוויטרים בקוטר 2.5″ המותקנים בזווית בצורה שיודעת לפזר את הסאונד בצורה הנכונה והמאוזנת ביותר תוך כדי ניצול מרבי של העוצמה הרצויה.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

עוצמה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB

ה-Splendor Y הוא רמקול נייד וקומפקטי עם סוללת ליטיום, כולל קישורית Bluetooth אך חזק מאוד. למרות ממדיו הקטנים של הרמקול, ה-Splendor Y מגביר בצורה יוצאת דופן עם מקסימום 114 dB.

ה-Splendor Y הנייד מצוייד בוופר בגודל 6.5 אינץ’ המספק את התדרים הנמוכים יותר. ובנוסף, מצויד עם לא פחות מ-5 דרייברים בגודל 2.5 אינץ’ !! כדי לספק בצורה מדויקת ומאוזנת את התדרים הגבוהים. ע”מ למקסם את הסאונד של ה-Splendor Y , הותקן בו פילטר FIR. אודות לפילטר ה- FIR, תגובת הפאזה היא ליניארית לחלוטין, מה שמטיב עם עם איכות הסאונד לצד זריקה נכונה ורוחבית של הסאונד.

 

ערוצים וכניסות

מערכת משולבת ה-Splendor Y מצויידת במיקסר 3 ערוצים משולב. 2 כניסות “קומבו” (XLR\PL). וניתן לחבר מיקרופונים או כלי נגינה, או מקורות השמעה נוספים לכניסות הללו.

כל ערוץ מצויד בווסת קול נפרד, המאפשר למשתמש להגדיר את העוצמה הרצויה לכל ערוץ. פונקצייה זו מספקת גמישות רבה למשתמש. בערוץ השלישי יש כניסת שקע מיני להזרמת מוסיקת סטריאו באמצעות קישורית בלוטות’ 5.0. היתרון המיוחד בהזרמת סטריאו בלוטות’ הוא שממקור אחד, לדוגמא, אייפון\סמארטפון, ניתן להזרים את המוסיקה ישירות לשני רמקולים. מה שמאפשר להרכיב סוג של מערכת הגברה PA קטנה ניידת ונטענת.

 

שימוש והפעלה

עיצוב המארז של ה-Splendor Y  מגדיל את הרב-גוניות שלו! הרמקול יכול לשמש כ-רמקול שולחן, כ-מערכת הגברה קטנה על סטנד או כמוניטור במה לשירה או לכלי נגינה.

לכל מיקום של הרמקול, קיימת הגדרה קבועה מראש של EQ, אשר מייעלת עוד יותר את הסאונד.

בנוסף, ב-Splendor Y מותקנת סוללת ליתיום-יון. עם זמן עבודה של עד 8 שעות בשימוש מדיום.

 

ניידות מקסימלית עיצוב

הודות למשקלה הנמוך של ה-Splendor Y  אשר שוקל 7.5 ק”ג בלבד, וממדים זעירים למדי באופן יחסי לרמקולים דומים, ניתן לניידה בקלות רבה.

 

פיזור סאונד מדוייק

ל-Splendor Y כאמור, ישנם 3 מצבי השמעה שונים, כאשר ניתן גם למקם \ להניח את הרמקול בצורה שונה, וזאות הודות ל”שיפועים” הנמצאים בתחתית הרמקול, המאפשרים למקם אותו במס’ מצבים שונים. מלבד זאת, ניתן להניח אותו בצורה רגילה על מדף\כסא\שולחן, או להציבו על סטנד רמקול סטנדרטי.

החלפת מצבי השמעה

בחלק העליון של ה-Splendor Y משטח נגיעה בטאצ’, להחלפת מצבי השמעה. קיימים 3 מצבי השמעה, עם אייקונים, כמו בתמונה הבאה.

באמצעות שינוי של אחד מהם סגנון הסאונד משתנה בהתאם למיקומו הפיזי.

 

  • נתונים עיקריים:

✅ זוג כניסות XLR COMBO לחיבור מיקרופונים וכלי נגינה  בחיבור PL
✅ אפקט שירה Reverb איכותי שמתאים לזמרים וכלי נגינה
✅ EQ עם תחומי תדרים BASS ו-TRABLE
✅ בורר עצמה נפרד לכל ערוץ
✅ קישור 5.0 Bluetooth לחיבור טלפונים ניידים  וכו’
✅ כניסת AUX בחיבור מיני PL 3.5 מ”מ להשמעת מוזיקה דרך טלפונים ומחשבים
✅ יציאת LINE OUT לשירשור רמקול נוסף
✅ זווית מוניטור נוחה לנגנים ומוזיקאים בדרכים
✅ ידית נשיאה נוחה וקלה
✅ מארז יוקרתי עם מראה מודרני
✅ מידות (L x W x H): 339 x 247 x 286 mm
✅ משקל 7.5 ק”ג


 

5. מערכת הגברה משולבת \ בידורית ניידת Proxtone Spirit 1000

✅ מערכת בידורית נטענת משולבת ה-Proxtone Spirit 1000 מגיעה עם מפרט טכני גבוה,  ובעוצמה מרבית של 500 וואט וכוללתאלמנט הוופר של 10 אינץ’ ומומלצת לאנשי מקצוע מתחום הסאונד 

✅ מערכת ה-Spirit 1000 כוללת 2 מיקרופונים אלחוטיים איכותיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! ומנגון הפחתת פידבקים (שריקות)

[ לחץ כאן לרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מפרט טכני:

דגם: Spirit-1000 
עוצמה: 500W
אלמנט (וופ’ר): 10אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 8 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי;2 מיקרופון אלחוטי UHF
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים): יש
משקל:10 ק”ג
מאפיינים יחודיים: בידורית ניידת אמינה חזקה במיוחד עם מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

* לחץ כאן לאתר היצרןwww.proxtone.com

הגברה נטענת וניידת – ה- Spirit 1000 היא מערכת הגברה ניידת ונטענת המשמשת לכל הצרכים המתבקשים כגון: הפעלות, הרצאות, חדרי ישיבות, בתי ספר, קריוקי, מסיבות פרטיות בשטח פתוח. מפעילי ימי הולדת בשטח. להטוטנים קוסמים וכדו’..
ה- Spirit 1000 מספקת צליל נקי ומשובח בעצמה מרבית של 500W ומצויידת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים, 

סקירת המערכת
מהיום כבר לא צריך לסחוב על הגב שלכם ציוד הגברה וגנרטור לשם הפעלות בשטח. ה- Spirit-1000, מערכת עוצמתית בעלת הספק מירבי של 500 וואט ויבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של רק 9 ק”ג. .

אחד היתרונות הבולטים של ה-Spirit 1000 ומה שגורם לה להיקרא “מערכת הגברה ניידת”  הוא הסוללה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית.

עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 2 חיבורי TRS יכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

מסקנות
ה-  Spirit-1000 היא אחד מהדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. ההפעלה קלה, מהירה, ופשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

סיכום
מערכות משולבת ה-  Spirit-1000 היא אחד מהמערכות נטענות האמינות ביותר ואחת מהדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. ההפעלה קלה, מהירה, ופשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן למחיר ולרכישת המערכת – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

 

6. מערכת הגברה משולבת  JBL Pack-615

  • מה כוללת המערכת: 

✅זוג רמקולים מוגברים 15″  EON615 מבית JBL בהספק של 2000W
✅ מיקסר Klark & Helmer R-4 כולל מולטי אפקט
✅ זוג מיקרופונים אלחוטיים Klark&Helmer 5196 כולל רסיבר UHF
✅ זוג סטנדים לרמקול Schimler B-005
✅ זוג כבלים XLR זכר נקבה 10 מטר
כבל מחשב למיקסר PL<2PL

  • תיאור המערכת: 

✅  בקצרה… נספר לכם כי מדובר במערכת הגברה משולבת מקצועית  , מותג איכותי  ברמת סאונד ועוצמה גבוהה מאוד, המתאים  הן לחלל פנים והן לשטח פתוח.

מדובר במערכת שכוללת זוג רמקולים מוגברים 15″  615 מבית JBL בהספק כולל של 1000W עם מגבר CLASS D ומערכת הגנה על הרמקול מפני עומסים

✅  מיקסר 4 ערוצים Klark & Helmer עם זוג  פרה-אמפים משובחים עם כניסת קומבו להגברת עוצמת המיקרופון עם מינימום יחס רעש / noise ratio, ערוץ (“Stereo (PL 3.5

לחיבור קלידים / לפטופ / קונטרולר המיקסר כולל אפקטים מובנים איכותיים עם שליחה נפרדת לכל  ערוץ , Delay/Echo  כניסת USB, Bluetooth, AUX , נגן MP3 ועוד…

✅ החבילה כוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים איכותיים דגם 5195 בעלי טווח קליטה גדול ואיכותי UHF שמבטיח סאונד חם ועשיר ללא רעשים סטטיים עם רסיבר בעל 2 יציאות מאוזנות PL/XLR

✅ סטנד לרמקול המגיע לגובה של עד 190 ס”מ ויכולת העמסה עד 30 ק”ג.

✅  תפעול קל  ונח במיוחד של המיקסר והרמקול אשר יספרו לכם חווית שמע עם סאונד נקי.


 

7. מערכת הגברה ניידת – בידורית משולבת QL-Milano QL900 

  • מערכת הגברה משולבת QL-Milano QL900 דגמי 2021 

מערכת הגברה ניידת משולבת ה-QL900 היא בידורית , מסדרת QL  כולל מגבר מדוייק יותר ביחס ל- QL800 , ומיקרופונים אלחוטיים משודרגים יותר.

מדובר במערכת הגברה בידורית ניידת עוצמתית המספקת איכות צליל ברורה. המערכת מצוידת במגוון תכונות חכמות שיאפשרו לכם פתרון לכל אירוע קריוקי, הרצאות, ימי הולדת עד 100 איש.

ה- QL-900 היא מערכת ניידת בעלת אלמנט וופר בקוטר של 15″ טוויטר בקוטר 1.75″, מגבר Class D בעצמה של 800W  (הספק מקסימלי)  . התוצאה – צליל  נאמן למקור ככל האפשר עם תדרי בס נמוכים ויציבים לצד תדרי טרבל גבוהים ומאוזנים שישדרגו את חווית ההאזנה והשירה למהנה הרבה יותר.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הכי זול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

  • מערכת הגברה ניידת עם הגנה מפני נזקים

אחד היתרונות החכמים של המערכת 900 QL הוא מערכת הלימיטר (limiter) המגנה על הרמקול מפני עיוותים שונים בזמן שמגבירים את הווליום גבוהה מידי. רוב הבידוריות בשוק מגיעות לדיסטורשן  עקב חוסר הגנה על הרמקול ורכיבים פשוטים וכתוצאה מזה נגרם לבידורית נזק .

QL-Milano הצליחו לתת פתרון מושלם עבור מקרים כאלו עם מערכת הגנה איכותית על הבידורית שתדע לווסת את עצמת השמע .

  • מיקרופונים אלחוטיים לקריוקי מקצועי

המערכת מצוידת בזוג מיקרופונים אלחוטיים עם לוח צג דיגיטלי וכפתור הדלקה וכיבוי מסיליקון על גבי המיקרופון ומשדרים רגישים שתמצאו במיקרופונים באלפי שקלים. מיקרופונים אלחוטיים מסיבים העשויים מראש גריל מתכת ומספקים אמינות גבוהה מפני נפילות ושברים. איכות הקפסולה הפנימית שבתוך המיקרופון אלחוטי מספקת צליל עשיר בתדרים ופרטים ואיכות המשתווה למיקרופונים של זמרים מקצועיים. תוכלו ליהנות מאירוע קריוקי מושלם עם מיקרופון אלחוטי איכותי ואפקט אקו לזמרים הנמצאים בגב הבידורית.

  • מפרט טכני:

בידורית בהספק של 800W מקסימלי
קוטר אלמנט 15 אינץ’ +טוויטר 1.75 אינץ’
סוללה נטענת עד 10 שעות עבודה
זוג מיקרופונים אלחוטיים בטכנולוגיית UHF
אופצייה להוספת מיקרופון מדונה כולל משדר בעלות נוספת
2 אנטנות לקליטה ושידור של המיקרופונים
כניסת AUX
יציאת RCA
נגן MP3 USB
חיבור SD CARD
חיבור Bluetooth
כפתור MIC priority
איקולייזר מובנה
שלט רחוק נח לתפעול
כבל כח 1.5 מטר
משקל 15 ק”ג
מידות: גובה 71 ס”מ X רוחב 44 ס”מ X עומק 36 ס”מ
מדריך הפעלה באנגלית \ להורדת הוראות הפעלה בעברית

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

 


 

8. מערכת הגברה ניידת משולבת TRX-AUDIO Q10-1000W

  • מה כוללת המערכת: 

✅זוג רמקולים מוגברים 10″  Q10 מבית TRX Audio בהספק של 1000W
✅ מיקסר Klark & Helmer R-4 כולל מולטיFX
✅ זוג מיקרופונים אלחוטיים Klark&Helmer 5196 כולל רסיבר UHF
✅ סטנד לרמקול Schimler B-005
כבל XLR זכר נקבה 10 מטר
כבל מחשב למיקסר PL<2PL

  • תיאור המערכת: 

✅  בקצרה… נספר לכם כי מדובר במערכת הגברה ניידת משולבת ונוחה לניוד, ממותג איכותי  ברמת סאונד ועוצמה גבוהה מאוד, המתאים  הן לחלל פנים והן לשטח פתוח.

מדובר במערכת שכוללת זוג רמקולים מוגברים 10″  Q10 מבית TRX AUDIO בהספק כולל של 1000W עם מגבר CLASS D ומערכת הגנה על הרמקול מפני עומסים

✅  מיקסר 4 ערוצים Klark & Helmer עם זוג  פרה-אמפים משובחים עם כניסת קומבו להגברת עוצמת המיקרופון עם מינימום יחס רעש / noise ratio, ערוץ (“Stereo (PL 3.5

לחיבור קלידים / לפטופ / קונטרולר המיקסר כולל אפקטים מובנים איכותיים עם שליחה נפרדת לכל  ערוץ , Delay/Echo  כניסת USB, Bluetooth, AUX , נגן MP3 ועוד…

✅ החבילה כוללת זוג מיקרופונים אלחוטיים דגם 5195 בעלי טווח קליטה גדול ואיכותי UHF שמבטיח סאונד חם ועשיר ללא רעשים סטטיים עם רסיבר בעל 2 יציאות מאוזנות PL/XLR

✅ סטנד לרמקול המגיע לגובה של עד 190 ס”מ ויכולת העמסה עד 30 ק”ג.

✅  תפעול קל  ונח במיוחד של המיקסר המיקרופונים והרמקול אשר יספקו לכם חווית שמע עם סאונד נקי.


 

9. מערכת הגברה משולבת \ בידורית ניידת Proxtone Air3000

✅ המערכת מגיעה עם נתונים מיוחדים. בהספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 15  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם גם במקומות גדולים או פתוחים ובעוצמה גבוהה. בידורית מומלצת זו היא הבחירה הנכונה עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

✅ המערכת כוללת צמד מיקרופונים דיגיטלים אלחוטיים מקצועיים עם צג חיווי  בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!!

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הכי זול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מפרט טכני:

דגם: Air3000
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 16 אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 8 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 12 ק”ג

✅ הגברה ניידת עוצמתית – מערכת הגברה משולבת ניידת המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 800W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים,

✅ שורת תחתונה – הבידורית הטובה בישראל !
חברת Proxtone מבטיחה ומקיימת. דגם Air3000 Premium הוא אחד הדגמים החזקים והמומלצמים שיש בשוק כיום, ובצדק. בידורית ניידת המאפשרת לנו חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הכי זול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]


 

10. מערכת הגברה ניידת משולבת JBL EON208P

מערכת ההגברה משולבת ניידת ה- EON 208P נחשבת למערכת הגברה ניידת וקומפקטית

איכות סאונד 
המערכת כוללת זוג רמקולים JBL מספקים סאונד צלול ואיכותי. ה-EON208P קל ונוח מאוד לשימוש עם עיצוב קל משקל.

 

מערכת ההגברה EON-208p, הינה מערכת ניידת הנישאת בקלילות 
המערכת מכילה תא יעודי לאיחסון כבלים. הרמקולים ננעלים בצידי המיקסר ע”י קליפסים איכותיים וחזקים, לנשיאת המערכת בצורה יעילה וקלה .

המיקסר:
ערוצים 1-4:  כניסות קומבו XLR \ LINE בכל ערוץ לחיבור ישיר של גיטרות, קלידים וכו’
מתח פאנטום מתח 48v מובנה במיקסר, המאפשר
איקולייזר Bass ו-Treble לכל ערוץ ו-Reverb לכל ערוץ בעזרת מנוע DSP, מאפשרים מיקס גמיש ואיכותי.
ערוצי סטריאו : בערוצי 5-6 ישנו חיבור כפול לבחירה, זוג כניסות סטריאו PL-TS לחיבור מקלדות, סינתיסייזרים, ערוצי פלייבק או מעבדי סאונד חיצוניים, או לחילופין זוג RCA אוניברסליים לחיבור כל מוצר מדיה ביתי, פלייסטיישן, Blu-Ray, מחשב וכו’.
ערוצי AUX : בערוצי 7-8 חיבור כפול לבחירה, בנוסף לזוג כפול נוסף של כניסות PL-TS, ישנו חיבור 3.5 מילימטר AUX לחיבור חוטי של כל מכשיר תומך, כמו טלפונים סלולרים ונגני mp3,יציאות אוניברסליות מהמיקסר למערכת הקלטה, למערך PA חיצוני, ואפשרות לשרשור סאב-וופר המערכת מציע יציאת אוזניות עם בקר ווליום נפרד.

שליטת מיקס וניתוב סיגנל עם מנוע DSP מובנה
המערכת כוללת ערוצי כניסה מרובים עם שליטה נפרדת ל-EQ ול-Reverb . כפתורים סיבוביים גדולים לווליום לשימוש נוח ויעיל גם בסביבה חשוכה מיקסר 8 ערוצים, חיבורים למיקרופונים, כלי נגינה או מקורות Line אחרים, ה- JBL EON 208P הוא למעשה פתרון מקצועי עם ביצועים נפלאים למגוון אירועים ושימושים. זוג רמקולים 8 אינצ׳ מספקים כיסוי רחב וסאונד מעולה, חיבור Bluetooth מאפשר השמעה מכל מקור אודיו והתממשקות מהירה לכל אייפד או סמארטפון  בעוצמת הספק של 300 וואט.

  • מפרט טכני:

דגם: JBL EON208P
עוצמה: 150W X2
אלמנט (וופ’ר): 8 אינצ’ X2
הגנה (לימיטר): אין
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (2)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: יש
משקל: 20 ק”ג


 

11. מערכת הגברה משולבת \ בידורית משולבת 12″ Klark&Helmer Splendor Z

✅ מערכת הגברה ניידת ה- Splendor Z נמצאת בקצה העליון של קטגוריית מערכות הגברה ניידות ובידוריות ומציבה רף גבוה לכל מה שקשור בעוצמה, איכות סאונד ואמינות ! (לחץ כאן לסקירת מוצר המלאה)

מערכת Splendor Z מגיעה עם נתונים מיוחדים. עם הספק מקסימלי של 800 וואט ואלמנט הוופר של 12  אינץ’, אתם יכולים להיות רגועים – ישמעו את המוזיקה שלכם גם במקומות גדולים או פתוחים ובעוצמה גבוהה. בידורית Splendor Z יכולה להרעיד חללים גדולים והיא הבחירה הנכונה עבור מפעלים ומפעילות, אנשי מקצוע מתחום הסאונד אבל גם של בליינים שרוצים לעשות קריוקי ברמה גבוהה.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

✅ מערכת הגברה משולבת Splendor Z כוללת צמד מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים בתדרי UHF, עם 0% ניתוקים והפרעות !!! אופציית הקלטה ועוד..

✅ מפרט טכני:

דגם: Splendor Z
עוצמה: 800W
אלמנט (וופ’ר): 12אינצ
בידורית נטענת: יש
זמן עבודה לא בחשמל: עד 10 שעות
כניסת USB: יש

בלוטוס; יש
מיקרופון אלחוטי 2 מיקרופון אלחוטי
מדונה אלחוטית: אופציה
אפקטים (אקו,דיליי…): יש
אקולייזר מובנה: יש
מיקסר מובנה: יש
כניסת LINE:יש (1)

יציאת OUTְ; יש
כניסות למיק’ נוספים: יש
שלט רחוק: יש
חיבור לסטנד רמקול: יש
עגלה טרולית (+גלגלים):יש
משקל: 22 ק”ג
מאפיינים יחודיים: אמינה, חזקה במיוחד, מצבר/סוללה איכותית המספיקה לזמן ממושך.

 

✅ מערכת הגברה ניידת עוצמתית – בידורית המספקת צליל נקי ומשובח בעצמה אדירה 800W המתהדרת בנגן MP3 מובנה ,חיבור בלוטוס, חיבור AUX, מיקרופון אלחוטי/מדונה מקצועיים,

✅ סקירת הבידורית
מערכת הגברה ניידת ה- Splendor Z, בעלת הספק מקסימלי של 800 וואט אר תבטיח לכם סאונד איכותי וחזק במשקל של 22 ק”ג. הבידורית ניידת ומתאימה למסעדות ובתי קפה, למוסדות ציבוריים ואפילו למוזיקה מסביב למדורה. אחד היתרונות הבולטים של הדגם הוא הבטרייה הנטענת של הבידורית, אופציה שקשה מאוד למצוא בתחום והיא חוסכת לנו לא מעט כסף. בכל טעינה אפשר להשיג עד 8 שעות עבודה של הבידורית. עוד תוספים מדהימים שמגיעים ללקוח עם הדגם הוא זוג מיקרופונים אלחוטיים UHF, בלוטוס מובנה ומיקסר בעל 4 ערוצים.

מלבד לכך שהמוצר עובד ללא חיבור לחשמל, הדגם מכיל חיבורים רבים המאפשרים לנו לגוון ככל הניתן. 4 חיבורי XLR \ PL היכולים להכיל חיבור של יותר ממיקרופון אחד וגם חיבור לנגן מוזיקה באותו הזמן. שני חיבורי Aux לחיבור מחשבים או כל מקור שמע. כמו כן, יש לנו חיבור USB שגם עובד לחיבור מוצרים וגם עובד לטעינת המוצר וכרטיס SD בו נשמרים כל האפקטים שלנו ומוזיקה שבחרנו.

 

בנוסף לכל זה, אם 800 וואט לא מספיק לכם, ניתן לחבר את הדגם לעוד מכשירי הגברה… אז מה נשאר לעשות? פשוט לחבר את המכשיר!

✅ לסיכום
חברת Klark&Helmer מבטיחה ומקיימת. מערכת הגברה משולבת Splendor Z היא אחד הדגמים החזקים והנרכשים שיש בשוק כיום, ובצדק. בידורית ניידת עוצמתית המאפשרת לנו חופשיות תנועה ואם זאת לא גורעת ממנו אף דבר. ההפעלה פשוטה, והשימוש במוצר פשוט גורם לנו לרצות להשתמש בו עוד ועוד.

[ לחץ כאן לרכישת הבידורית – במחיר הזול בישראל ובאספקה מהירה ביותר !  ]

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !