מה אתם יודעים אודות ערכת קריוקי? יש לא מעט ערכות המציגות סוגים שונים ומשתנים של ערכות קריוקי למכירה. מה מתאים לכם ולתקציב שלכם. מה הצרכים המשייכים רכישה של ערכות קריוקי? יש צרכים עסקיים, אולמות אירועים ואפילו מועדונים. לצד כל הרכישות הללו, מדברים גם על מסיבות קריוקי לשימוש פרטי או סתם בשביל החברה ללבות את הצחוק ואת השמחה. ראוי לציין כי צורך כמו שימוש עסקי שונה מצורך של מסיבה או מופע קריוקי אישי. הכללים בבית משתנים בעוד הכללים במשרד או באולם משתנים בהתאם לגודל המקום וכמות האנשים ועוד כמה וכמה פרמטרים שנציג בהמשך.
כל הסיבות לרכישת ערכת קריוקי לבית
מערכות קריוקי ביתיות מתאימות למי שמחפש אחר מסיבה מסוג אחר. מסיבות של פעם אחת בחיים. מקומות או מסיבות בחוץ, הפעלה המושתת על קריוקי במתחם של הבית או החצר- מסיבה או אירוע שאיננו רב משתתפים או רב משתתפים ועדיין, הוא יהיה שונה באופיו ביחס למסיבה העסקית.כל מסיבה תדרוש מכם כמה וכמה מיקרופונים בהתאם לכמות האנשים שירצו לפצוח בשירה בו זמנית. ערכת קריוקי מגיעה עם כמה רמקולים המאפשרים שירה או השמעה מכל מקום בעבור אנשים שלא בהכרח קרובים לערכה. לפרמטרים הללו משלבים מסך מקצועי אשר מעניק אפשרויות להקרין שירים המושמעים באמצעות כמה לבלים. כלל המשתתפים יכולים לשיר יחד גם אם הם לא מכירים את השירים וזאת בעקבות האפשרות להקרין על גבי מסך גדול את מילות השיר. יתרונה של ערכת הקריוקי בא לידי ביטוי ביכולת לייצר אווירה מהסוג האחר. אירועים של פעם אחת בחיים. כלל המשתתפים פעילים וכך למעשה מקבלים את כל התשובות.
ערכת קריוקי אישית
אם מדברים על תערוכות או מסיבות או כנסים עסקיים מושתתים על דיבור, הכללים משתנים וכאן תדרשו לבחור ערכה קטנה יותר המיועדת לדיבור יותר מלשירה. יש לפנות לחברות בעלות שם ומוניטין שתוכלנה לעשות לכם את הסדר בין הערכה האישית לבין הערכה המיועדת לקהל גדול יותר. בכדי למצוא את הערכה המתאימה, היעזרו בגופים מוכרים, תו תקן ואפילו אחריות של מוצר- כך תוכלו גם אתם לממש כל מטרה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !