מסיבת אוזניות – למה כדאי לכם לבחור במרכז הסאונד

מפיקי אירועים? מארגני מסיבות? בטוח שמעתם כבר על הקונספט של מסיבת אוזניות… מה יותר פשוט (מבחינה חוקית) מאשר מסיבת אוזניות? הרעש לא זולג לדירות של השכנים, אין תלונות, אין צורך במערכת הגברה עוצמתית שתעשה את העבודה גם כאשר מדובר על מסיבה הנמצאת בחלל פתוח… אז אחרי שהבנו את היתרונות הרבים שיש במסיבת אוזניות, למה כדאי לכם לבחור ב”מרכז הסאונד” דווקא?

מחיר

אוקיי, החלטנו להקים מסיבת אוזניות, איפה נמצא את המחיר הנכון ביותר? כאשר אנחנו מקימים אירוע יש לנו מטרה עיקרית שהיא לתת לקהל שלנו את האירוע הטוב ביותר ועם זאת, עדיין חשוב שישארו לנו רווחים, רווחים בהם נוכל לשלם לעובדים שלנו ועל יתר ההוצאות ועדיין שישאר לנו נתח הולם… איך עושים את זה? בוחרים במקום המציע לנו מחירים נמוכים. האם מרכז הסאונד היא חנות סאונד והגברה שתציע לנו מחירים נוחים ולמה? התשובה היא חד משמעית, מרכז הסאונד מציעה לנו מחירים זולים.

בדרך כלל שאנו פוגשים במחירים נמוכים מיד אנו מתחילים לחשוד… כאן אין כל סיבה לחשוד, יש סיבה עיקרית לכך שהמחיר הוא כל כך נמוך. מרכז הסאונד היא חנות סאונד והגברה מקצועית שעובדת עם כל החברות הגדולות באופן ישיר, משמה – מרכז הסאונד היא יבואן רשמי. יש הרבה חנויות סאונד והגברה שאינן עובדות ישירות עם החברות המספקות להן את המוצרים, יש לאותן חנויות מתווך אמצע שהוא זה שיוצר את הקשר עם הספק ומעביר את הסחורה ללקוח. במקרים כאלה אותו מתווך לוקח מחיר על העבודה שלו וכתוצאה מכך המחיר עבור הלקוח מתייקר. מרכז הסאונד היא המתווך של עצמה ולכן היא יכולה לספק מחירים נמוכים יותר.

מקצועיות

ייתכן ותמצאו מחירים דומים אצל חנויות שונות שכלל לא עוסקים במוצרי סאונד אך עדיין אותן חנויות יכולות לייבא ישירות את המוצרים ולדאוג למחיר נמוך. מה קורה כאשר אתם זקוקים למידע וייעוץ בבחירת סוג האוזניות, כמות וכו’…? אין להן תשובה ברורה, או שיש להן תשובה שלא תשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. מרכז הסאונד מציעה לנו מלבד למגוון מוצרים רחב גם מגוון רחב של אנשי מקצוע שמסייעים לנו בכל תחום הקשור לסאונד והגברה. כאשר אתם מגיעים לחנות סאונד והגברה אתם יכולים להיות מאוד מבולבלים, אנשי המקצוע במרכז הסאונד יפקסו אתכם ויכוונו אתכם לבחירה הנכונה ביותר, זאת בהתאם לאורח האירוע שאתם רוצים, כמות האנשים, סוג המוזיקה אותה תשמיעו ועוד אלף ואחת רבדים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם בוחרים את החבילה הנכונה לכם.

מגוון רחב

מרכז הסאונד מציעה לנו מגוון רחב של חבילות שיכולות להתאים לנו. ריכזנו לפניכם חלק מהחבילות:


חבילת Basic: בחבילה זו נמצא מערכת שלמה הכוללת משדרת UHF, חיבורים וכבלים, 10 אוזניות אלחוטיות, חיבור למחשב או לסמארטפון ואפשרות לתוספת פנסי LED לצורך אפקטים, כל זה במחיר של 299 ש”ח. כמובן, המחיר כולל הדרכה מלאה והסבר מפורט על השימוש באוזניות. תוכלו גם לקבל משלוח עד לבית בתוספת תשלום.

חבילת Basic 2: בחבילה זו נמצא מערכת שלמה הכוללת משדר UHF, חיבורים וכבלים למערכת, 20 אוזניות אלחוטיות, חיבור למחשב או Smartphone ואפשרות לתוספת פנסי LED לצורך אפקטים. גם במערכת זו תקבלו הדרכה מלאה ומפורטת על צורת ההפעלה. כל זה במחיר של 399 ש”ח כולל מע”מ.

חבילת Silver: בחבילה זו נמצא מערכת שלמה הכוללת משדר UHF, חיבורים וכבלים, 35 אוזניות אלחוטיות, חיבור למחשב או ל Smartphone ואפשרות לתוספת פנסי LED לצורך אפקטים, הדרכה מלאה ומפורטת במקום הרכישה או דרך שירות הלקוחות. כל זה במחיר של 499 ש”ח כולל מע”מ.

חבילת Gold: בחבילה זו נמצא מערכת שלמה הכוללת משדר UHF, חיבורים וכבלים, 50 אוזניות אלחוטיות, חיבור למחשב או ל Smartphone ואפשרות לתוספת פנסי LED לצורך אפקטים. ההדרכה לשימוש ולתפעול המוצרים יכולה להיות דרך שירות הלקוחות או במקום הרכישה. עבור חבילה זו אנו גובים מחיר של 699 ש”ח כולל מע”מ.


חבילת Premium: בחבילה זו נמצא מערכת שלמה הכוללת משדר UHF, חיבורים וכבלים, 75 אוזניות אלחוטיות, חיבור למחשב או ל SmartPhone, אפשרות לתוספת פנסי LED לצורך אפקטים. גם כאן אתם זכאים בהסבר מפורט על הפעלת המוצרים. כל זה במחיר של 899 ש”ח כולל מע”מ.


חבילת Platinum: החבילה הגדולה ביותר והמשתלמת ביותר של רשת חנויות הסאונד וההגברה “מרכז הסאונד”. בחבילה זו נמצא מערכת שלמה הכוללת משדר UHF, חיבורים וכבלים, עד 3,000 אוזניות אלחוטיות, איש מקצוע צמוד, חיבור למחשב ול Smartphone, אפשרות לתוספת פנסי LED לצורך אפקטים. את המחיר תקבלו לאחר ייעוץ ובחירת כמות האוזניות.


חשוב לציין, המחיר עבור תוספת פנסי LED הינה 99 ש”ח בכל חבילה שהיא. תוכלו לשדרג כל חבילה לאוזניות HD במחיר מבצע.

אתם מפיקים אירועים באופן קבוע?

אם יש לכם מקום לאחסן את כמות האוזניות שלכם, תוכלו לרכוש מאיתנו כל ערכה שאתם צריכים למסיבת אוזניות מוצלחת. אנו מעניקים שירות בכל הארץ. כמו כן, שירות המשלוחים שלנו מקל עליכם במקרים בהם אתם צריכים הובלה. אתם מזמינים, אנחנו מגיעים.

שירות לקוחות

אחת הסיבות שהלקוחות שלנו תמיד חוזרים אלינו היא שירות הלקוחות האדיב שהעובדים במרכז הסאונד מעניקים. רכשתם מאיתנו מוצר? כאן לא נגמר הקשר בינינו… אנו כאן למתן שירות וייעוץ בכל זמן נתון, לפני ואחרי הקנייה. אנו לא מתפשרים על איכות המוצר וכמובן שאין אנו מתפשרים על שביעות הרצון של הלקוחות שלנו. אם אתם מהססים אם לרכוש חבילת אוזניות או לשכור, אנו כאן כדי לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה. יש לנו סניפים ברחבי הארץ, צרו קשר עם הסניף הקרוב לביתכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !