בין כל אותם סוגי רמקולים למסיבת קריוקי מדברים על כמה וכמה נקודות. מה ראוי לבחור לפני שבוחרים ציוד למסיבת קריוקי? מה על בחירת מיקרופונים אלחוטיים איכותיים? יש כמה וכמה דרכים לברור את הציוד המתאים. נכון להיום ניתן לאתר סוגי רמקולים המופנים לנגנים אך לא בהכרח. במה וסאונד הם חלק מהדברים ומאידך הופעה ללא בדיקה מראש של הציוד עלולה להכשיל את כל השאר.
איך בוחרים את הרמקול המתאים
רכישת רמקול דורשת כמה וכמה דברים מכם. כאמור, מדברים כאן על בחירת רמקולים לשימוש בבית אך לא רק.תכיפות השימוש נובעת בעיקר מחיבורים נכונים של הרמקול, הסאונד וכל מה שביניהם. הרעיון הנוסף מדבר על מותג של יצרן, רמקולים נבדלים וביניהם חומרים מהם עשוי הרמקול. גודל, אלמנטים וכד’. מדברים כאן גם על הצורך להניח רמקולים בגובה הנכון. להפיק את הדבר הכי נכון. סטנדים נכונים, רמקולים, סוגי סטנדים אך לא רק. חשוב ביותר לקבוע ולחפש את הרמקולים הנכונים, הם אלו שילוו אתכם הרבה אחרי. רמקולים פאסיביים לחיבור עם מגבר נפרד ומיקסר. כאמור, להשתמש בכמה שיטות, עלות נמוכה ומשקל נמוך ושימוש בנקודת חשמל יחידה.
מערכות אקטיביות
יש כמה וכמה אפשריות להשגת המטרה.בין היתר מדברים כאן על רמקולים אקטיביים הכוללים יחידות הגברה נפרדות אך לא רק. השימוש הוא עצמאי או חיבור למיקסר שמסוגל לתת את אותותיו על כל שאר המערכות. יתרון של גיבוי אך לא רק. רמקולים המוגברים נשרפים? לא כשיש משהו שמגבה.חיווט קצר ונכון. התאמה מדויקת על פי כל השאר וחיבור נכון בין המגבר לרמקול עצמו. לאחר בחירת סוג הרמקול כגון רמקולים פאסיביים לקריוקי או רמקולים אקטיביים לקריוקי, אפשר להמשיך הלאה ולחבר את עניין התקציב בפועל. חשוב לציין כי עלות זולה מדי עלולה לעלות יקר, את הבחירה של העלות יש לעשות על פי עלות נכונה ולא זולה מדי אך גם לא יקרה. אף אחד לא באמת מבטיח כי עלות זולה הינה העלות הנכונה ומכאן שיש לקחת בחשבון את הבחירה הנכונה ביותר של רמקולים .

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !